2010. január 6.

Az első idei Nyitott Műhelyfoglalkozás

A tél valahogy nem az én évszakom, ezért mindenféle módon siettetném, hogy legyen már vége! (Azért attól, hogy ez nem sikerül, nincs kudarcélményem :-)
Próbálkozni azért lehet!
Az egyetlen, amiért elviselem, hogy még mindig hamar sötétedik, hogy szeretem a lakásban a sejtelmes fényeket. Van is egy-két jó lámpám – az egyiket például, ha elviszem magammal kézműves vásárba, rendszeresen meg akarják venni… -, de ezekből azért sosem elég.
Újrahasznosított anyagokból készítettem egy ezüstös-lilás hangulatvilágítást (festékestől, alapanyagostól együtt kb. 450,- forintból kijön + a fényfűzér).
Falra is fel lehet akasztani, meg aztán ajándéknak sem utolsó.
Az első idei nyitott műhelynapon, ki-ki kedve szerint, ilyet is készíthet.


Az örök kis klasszikusokról sem tudok lemondani, ezért jó kis formájú porcelán ékszeres dobozkákkal is készültem.
Ezeknél nem is a minta érdekes igazából, hanem az, hogy a méretükből adódóan (elég picikék) a technikai megoldások nagyobb hangsúlyt kapnak – a legkisebb hiba is nagyon látszik!


De ezeken a napokon semmi sem kötelező, aki betér hozzánk, olyan tárgyat készít, amilyet csak szeretne!
Bővebben a nyitott műhelynapokról itt olvashatsz.
A következő januári műhelynap: péntek, január 29.


Kicsit azért körülnéztem, hogy hogy állunk porcelán dobozkákkal és találtam néhány szép antik darabot. A hölgyek általában a gyűrűiket tartottak bennük, vagy a kedves levágott hajtincsét.

porcelán berakásos szelence







Muszáj megmutatnom ezeket is – a lájtosabbakkal kezdem, és a sor végén van a nagy „kedvenc”.
Miééért????

Szeretjük a rózsát, de azért...

Óh, kár, hogy nem kapható (még) itthon!

Na, és ez???


Erről leginkább a felhajtott toalett-ülőke (hogy szabatos legyek) jut eszembe. Vagy másra is hasonlít???



0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger