2010. február 22.

Debrecen és Tahitótfalu között

Vészes sebességgel telnek a napok! Ami egyik oldalról jó, mert talán jön végre a tavasz...
Az első melengető napsugárral Debrecenben találkoztam múlt pénteken (Pesten köd volt és nagyon ronda idő), ahová egy papír-írószer és kreatív hobby üzlet meghívására érkeztem. A bolt munkatársai részére tartottam foglalkozást.
Nagyon kedvesen fogadtak - azok a finom, mindenféle csírával megpakolt szendvicsek!!!
Sajnos, elég kevés időnk volt (el kellett érnem a vonatot - ezért is készült csak kevés fotó), de így is kellemesen telt el a délután: készítettünk tojást Húsvétra, üvegtálat és Anyák Napjára egy kis szívalakú üveget.






A következő "igazán" tavaszi napsugar a Duna partján ért, Tahitótfalu közelében, ahol van egy kis étterem - világklasszis friss pisztrángot sütnek, mindenféle ízesítéssel (én parmezánost ettem), óriási adag saláta hozzá és krumpli.









Na, erről beszélek...

Közben azért a dekupázst sem hanyagoltam el, lezajlott szombaton a "kupakolós" Nyitott Műhely. A fényképeket itt nézheted meg.

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger