2010. május 17.

Budapest - Székelyudvarhely = kb. 700 km

Egy igen hosszú útra vállalkoztunk, hogy népszerűsítsük a dekupázs-technikát: Székelyudvarhelyen jártunk, ahol egy kiállítás keretében tartottam bemutatót két napig.

Először Nagyváradon álltunk meg, ahol volt időm pár fényképet készíteni.

A Fekete Sas Palota a Kőrös partján




A Fekete Sas Palota bejárata


A gyönyörű boltívek alatt hangulatos kávézók éttermek és üzletek vannak.





Természetesen, benéztünk a hobbyboltba is...

Nagyváradról csak másnap hajnalban indultunk tovább Székelyudvarhelyre. Nem csak kilométerben, hanem időben is hosszú az út, mert legtöbbször egyik falu éri a másikat és itt is csak 50 a megengedett sebesség - a szerpentinekről már nem is beszélve.





A helyszínen gyorsan berendezkedtem és gyakorlatilag folyamatosan az asztalnál ültem...







Nem, nem volt semmi gond :-), csupán a helyi - amúgy román anyanyelvű - hatóságot is lenyűgöztük.


A városból szinte semmit nem láttam. Amit viszont sajnálok, hogy az egyik vacsora helyszínére, Homoródfürdőre, elfelejtettem elvinni a fényképezőgépet... Mesésen finom báránysültet ettem, sült paprikával.
Szemnek-léleknek jó volt látni azt a sok zöldet, a hegyeket, a fenyőerdőket.
Kicsit furcsa volt azonban például Kőrösfőn az út melletti pavilonok kínálata: a műanyag óriáslabda és rózsaszínű kutyusok mellett a szőttesek, kerámiák és fafaragások...

Néhány különösen szép hely:
- látnivalók 1
- látnivalók 2
- látnivalók 3

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger