2010. augusztus 25.

Nyári emlékek

Velencei hangulatban ...

Velencét idézi ez a kis mdf doboz és az üvegtál.
Az elkészítéshez dekupázspapírt használtam és az üvegtál esetében egy szalvétacsíkot is, ami a kép keretét adja.


A tál és a doboz egységes képet mutat, de a díszítésükhöz különböző technikákat alkalmaztam:

Üvegtál:
Fölülről dolgoztam, így az első teendő az alapozás volt.
A tál nehézségét a többféle festék, antikoló paszta, füstfólia egymásra rétegezése jelenti, mert egyáltalán nem mindegy, hogy a világos és a sötét festékeket, majd a többi kiegészítőt milyen sorrendben visszük fel.
A struktúrpaszta fölé tettem sötétebb bézs, elefántcsont, piszkoskék (vagy courty-kék), fekete és sötétbarna festéket, antik arany és umbra antikoló pasztát, arany füstfóliát és pár girlandot is rajzoltam.

Doboz:
A kivágott minta.kisebb, mint a doboz fedele, ezért először a papírt azonos szintre hoztam a fedéllel - erre az előbbi esetben nem volt szükség a struktúrpaszta miatt. Ezt festés követte, amihez az előbb felsorolt színek mellett még zöldet és fehéret is használtam. A doboz oldalára struktúrpasztát kentem.


Photobucket

2 megjegyzés:

Tea Jukić írta...

This is breath taking dear Gaby, you never sees to amaze me! Bravo!

Tibandi country álmai írta...

Ez nagyon tetszik nekem!

Recommended Post Slide Out For Blogger