2010. augusztus 4.

Pávaszem

Rendezgetve a számítógépen lévő képeket találtam meg az egyik kedvenc szettemet, amit tavalyelőtt készítettem. (Sajnos, már egy darabja sincs meg...)
Ezt a szép pávás szalvétát rögtön a szívembe zártam és igen megnyugtató mennyiséget vásároltam belőle ... több évig is ki fog tartani!
A pávamotívumot egyébként szinte a reneszánsztól napjainkig sokféle formában alkalmazták, de a legszebb alkotások (szerintem) a szecesszió jegyeit hordozzák.


Néhány ékszer, festmény és grafika erejéig, átívelve korokat, időszakokat, stílusokat, vessünk egy pillantást néhány alkotásra.
Mindjárt az egyik legszebb darabbal kezdeném, Rene Lalique csodás ékszerével.



Festéshez javasolt színek (mindegyik metálfesték):
  • antik arany
  • antik réz
  • bronz
  • zöldeskék
  • kék
  • zöld
(Beszerezhető: Kreatív Hobby)

 A képeket ha elmented, mindegyik fájl neve egyben az alkotója is.

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger