2010. szeptember 20.

Nyitott Műhely-foglalkozás, szept. 18.

A szeptember 18-án tartott foglalkozáson főként a "leveles láda" volt a téma, ami készült a mintadarab szerinti változatban, de Klimt festményét felhasználva is.

Ezeken kívül, volt, aki a különböző antikolási technikákra és a hozzávaló alapanyagokra volt kíváncsi - a tapasztalatokat egy nagyon különleges termékhez szeretnék felhasználni: kőre nyomtatott képek fa keretéhez.
Erről a későbbiekben részletesen is írni fogok.

Készült még egy tál is, ásványpasztával, ami egy azonos mintájú szett része lesz.
A 17-i foglalkozást el kellett halasztanunk, mert megerőltethettem a bal kezem és eléggé fájt, vagyis nem nagyon tudtam volna semmit csinálni, segíteni. Ezt az alkalmat 24-én, pénteken fogjuk bepótolni - de ezzel kapcsolatban még jelentkezem.
Másnap, egy ideig felkötött kézzel ugyan, de megtartottam a foglalkozást. Nem szerettem volna elszalasztani, hogy végre egy férfi is résztvevőnek jelentkezett :-)

Photobucket

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger