2010. október 14.

Csillogó elegancia

Néhány egyszerű, otthon is fellelhető tárgy (kivéve a ládika) átalakításával készült ez a metálos csillogású  kompozíció.

1.  A kicsit már megkopott, háncsból font tálcát többféle metálfestékkel foltosra festettem. Jól illik hozzá a szép, gyöngyházszínű kagyló.

 2. A fa ékszeres ládika pillanatok alatt elkészíthető, csak a száradási időt kell kivárni - de addig a többi darabbal is lehet foglalkozni.

 3. Egy szép formájú csiga is új színekben pompázik.

 4. Az egyszerű, gipszből öntött tálka csak kevés festést kapott.

 5. Az üveg dugójára egy kívül lilára, belül aranyra lefestett termést ragasztottam.

 6. Az üveg (technikailag) egyszerű díszítését szintén a kétkomponensű repesztőlakk adja.

 7. Egy majdnem kidobásra ítélt tolltartó (a fülei az idők során letörtek) is új ruhát kapott. Kis "kozmetikázással" - levegőn száradó gyurma - a letört fülek helyét is el tudtam tüntetni.
A terméseket egy-egy levágott gally végére ragasztottam, befestettem különböző színű metálfestékkel, majd a széleikre kevés metál szórókavicsot ragasztottam.


Az enteriőr a Kreatív Hobby őszi katalógusához készült és a Pentacolor Kft. fejezetében található.
Felhasznált főbb alapanyagok: lila, padlizsánlila, kékeszöld és antik réz metálfestékek, kétfázisú repesztőlakk,  valamint metál szórókavicsok (Pentart).
Fotó: Szász Enikő

Photobucket

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger