2010. október 18.

Szett ásványpasztával

A most megjelent új alapanyagok közül nekem az ásványpaszta az egyik nagy kedvencem - nagyon sokrétű felhasználást tesz lehetővé.
Ráadásul, nagyon könnyű dolgozni vele!
Egy teljesen egyszerű szettet készítettem a háromféle ásványpaszta segítségével (dekupázs nincs is rajta):
  • a fa ládikára festőkéssel fölkentem a pasztákat, és ami sajnos, nem jön ki a fotóból, hogy a matt és csillogóan fényes rétegek hogyan váltják egymást,
  • a konyakos pohár letörött talpát egy lámpák fölszereléséhez használatos elemmel helyettesítettem, amibe pont beleillett a pohár szára - így lett belőle mécsestartó. A peremre bortnit ragasztottam, amit szintén bevontam ásványpasztával (ez egy nagyon egyszerű módja annak, hogy fémhatású, 3D-s díszítést készítsünk).

Az ásványpaszta igazi ásványt tartalmaz, hematitot, így teljesen autentikus, természetes hatást lehet vele elérni.
Összetételéből adódóan, a paszta elég nehéz, de ez csak akkor lehet szembetűnő, ha vastag rétegben visszük fel.


Az enteriőr a Kreatív Hobby őszi katalógusához készült, és a Pentacolor Kft. fejezetében található.
Fotó: Szász Enikő

Photobucket

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azt szeretném megkérdezni, hogy a festék kés használatával lett ilyen rücskös a felület?

re-kreatív írta...

Bocsánat, hogy csak most válaszolok, de nem mindig veszem észre a régebbi cikkekhez írt megjegyzéseket - igen, festőkést használtam a paszta eloszlatásához a dobozon.

Recommended Post Slide Out For Blogger