2010. december 25.

"Angyaltollat keresni mentem, hó ragyogott az egész világon." (Nagy László)

 "Játszom én és táncolok,
látszom én, mint sok dolog.
Látszom fénybe és tükörbe,
játszom egyre körbe-körbe.
Játszom én és néha este fölkelek,
s játszom, hogy akik alusznak, gyerekek."
(Kosztolányi Dezső)



 "Szárnyaink legyűrik a vonzást. ... Emelkedünk."
(Szécsi Margit)



 "valami verdesett benn,
láz vagy hajdani szárnyak?"
(Pablo Neruda)


 "Már nem gyűlölte a telet, mert tudta, nem más az, mint az alvó tavasz, 
és csak pihennek ilyenkor a virágok."
(Oscar Wilde)

 "Jaj, meg ne tudja, hogy
hiába minden, ha dalol
s ha távolba lát..."
(Kosztolányi Dezső)

 "Az isten első gondolata egy angyal volt.
Az isten első szava pedig egy ember.."
(Kahlil Gibran)

 "Vékony szálon függ minden, ami az emberé."
(Ovidius)

 "Engem is egy végtelen világnak mély titka ringat."
(Juhász Gyula)

 "Szárny nélkül élni nem lehet."
(Weöres Sándor)

"csak ül az idő szótalan..."
(Pilinszky János)

Photobucket

1 megjegyzés:

Katka írta...

A gyönyörű idézetek arra késztettek, hogy megkeressem és elolvassam a teljes verseket. Köszönöm, Gabi! :-)

Recommended Post Slide Out For Blogger