2010. december 22.

Ez történt 2010-ben


Elővettem az Excel-táblázataimat és készítettem egy kis összesítést az idei évről... Így egymás alá rendezve az eseményeket - hát, mit is mondjak, nem volt unalmas!

Január elején elindítottam a Re-Kreatív Blogot, amibe a mai napig 103 cikket írtam, majd az év közepén a Vintage Box Factory Blogot, ahol most 55 bejegyzés olvasható: leírások, élménybeszámolók, alapanyag- és technikai ismertetők, stb.

Több tucat leírást készítettem különböző tárgyakhoz, de még csak megsaccolni sem tudom ezek számát.

Az olvasókkal, lelkes dekupázsolókkal, készítettünk egy szép, színes, tartalmas tavaszi mellékletet - remélem, jövőre is lesz rá alkalom!

2010-ben 83 foglalkozást tartottam: egy téma köré épülőt, Nyitott Műhelyt, egyéni foglalkozást, termékbemutatóval egybekötött találkozókat, Kreatív Hobby Dekupázs Klubot.

A foglalkozásokon egyénenként 487-en vettek részt, de közülük többen rendszeres látogatói a különböző alkalmaknak.

Készítettem közel 600 mintadarabot, katalógushoz, foglalkozásokra, a blogjaimra, bemutatókra és a DEKOR magazinba.
Részt vettem a Kreatív Hobby 2010-2011-es katalógusának a készítésében (ez több hónapos munka volt). Két fejezethez készítettem mintadarabokat - a Pentacolor termékeit bemutatóhoz és a Kreatív Hobby saját dekupázs fejezetéhez.

Alkalmam volt több tapasztalatcserére, beszélgetésekre lengyel, litván és horvát dekupázs oktatókkal. Érdekes volt, hogy ugyanahhoz az alapanyaghoz mennyire különbözőképpen nyúlunk hozzá, sok jó ötletet adva egymásnak.
Részt vettem egy olaszországi workshopon, és természetesen, ebből az alkalomból igyekeztem jól körülnézni. Magamban azt a következtetést vontam le, hogy alapanyagok (ez alatt a vegyszereket értem most) tekintetében mi nagyon kiváltságos és jó helyzetben vagyunk, szinte minden tipusú anyag megvehető Magyarországon is. Sőt!!!

Ez az év igazán jónak mondható, abból a szempontból is, hogy számos új kreatív alapanyagot hozott - remélem, ez jövőre sem lesz másképp! Közülük többet is teszteltem, ami nem csak azt jelenti, hogy  felhasználóbarát alapanyagok legyenek, hanem új alkalmazási területeket, is kellett keresni, a bennük rejlő lehetőségeket minél szélesebben kihasználni.
Szeretném példaként kiemelni a Pentacolor ősszel megjelent különböző pasztáit, amelyek mindegyike betölthető 20 ml-es csőrös flakonba (a flakonok üresen is megvásárolhatóak) és nem csak sablonba kenve használhatóak, vagy festőkéssel, hanem szó szerint egy új dimenzióval bővült az alkalmazásuk, hiszen nagyon szép 3D mintákat lehet velük ilyen módon rajzolni.

Novemberben elindítottam a DEKOR - kreatív on-line magazint, ami kéthavonta jelenik meg (legközelebb január végén).

Hozzáfogtam a honlapom és a blogom teljes átalakításához, a készített felmérés alapján, ami egy igennagy munka és igyekszem minél hamarább végezni vele.

Nagyon nagyvonalakban ennyi történt... és biztos egy csomó mindent kifelejtettem.

Az év hátralévő részében a családomé leszek, de azért egy pár bejegyzés a blogra még biztos belefér!

Photobucket

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger