2010. június 5.

Székesfehérváron jártam - Szakmai nap a Fehérvári Kézműves Egyesület szervezésében


Június 4-én Székesfehérváron jártam, a Fehérvári Kézművesek Egyesületének meghívására.
A Népművészeti Egyesületek Szövetségének (NESZ) támogatásával szakmai napot tartottak, aminek meghívott előadója voltam.
Nagyon aktuális és izgalmas témáról volt szó, a kézművesség és marketing kapcsolatáról. A közel 5 órás interaktív beszélgetésen egyesületi vezetők, tagok, népművelők, kézművesek, kézműves oktatók vettek részt.
A PR, kommunikáció és a Néprajzi Múzeum Egyesülete Kézműves Szekciójának vezetése kapcsán szerzett tapasztalataimat osztottam meg.
Az egyesület nemrég költözött be új otthonába, egy nagyon hangulatos parasztházba, amit összefogással és támogatók egész sorának a segítségével újítottak fel. Jó volt látni a falon a táblát, hogy milyen sokan álltak a kezdeményezés mellé!
Szerencsémre, egy kiállítás is be volt rendezve a tagok munkáiból – ezekről készítettem is néhány fotót.





































Photobucket

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger