2011. február 10.

Beszámoló a frankfurti Creativeworld kiállításról - 3. rész


A kiállításon a Pentacolor Kft. felkérésére vettem részt és az volt a dolgom, hogy az érdeklődőknek bemutassam használat közben az alapanyagokat, elmagyarázzam, hogy működnek, vagy válaszoljak a kérdéseikre.

A standot már eleve úgy terveztük meg, hogy egy erre a célra kialakított terület rendelkezésre álljon.
De, vissza az időben...
A kiutazás előtt bőven volt tennivaló. Többek között, kilenc panelt készítettem a stand falára, ami az alapanyagokat volt hivatott bemutatni, a maguk valóságában és alkalmazásban. Az ötlet egy közös "brainstorming"-on született és úgy érzem, hogy tökéletesen betöltötte a funkcióját, mert nagyon sokan megnézték.
A stand központi eleme pedig önmagáért beszélt, mert a több elemből összerakott "oszlop" hungarocellből készült, amire ásványpaszta és szürke viaszpaszta került. Nagyon jól nézett ki!
Az előkészületek kellős közepén volt egy kis riadalom is, mert beteg lettem és vakbélgyulladástól kezdve, mindenfélével riogattak - de végül szerencse, egy antibiotikum kúrával megúsztam.

A vásárt megelőző délelőtt érkeztünk meg Frankfurtba és a reptérről egyenesen a vásárba mentünk: fel kellett építeni a standot.
Itt látszik középen, még összerakás előtt
az ásványpasztával bekent elemből kettő.


Estére készen lett a stand, összerakva, berendezve...
A vásártól egy majdnem egy órás vonatútra laktunk, egy nagyon helyes családi panzióban. A közlekedés - mondanom sem kell -, nagyon jól meg van szervezve és reggel is és este is jókat beszélgettünk az utazás alatt. A vonat majdnem háztól házig vitt.
A vásár, praktikusan a világ bármely pontján lehetett volna, mert a napi rutin az volt, hogy reggeli, vonatozás, vásár estig, vissza a szállásra, vacsora, alvás.


A kész stand ....

A panelek közül kettő.

A vásár négy napján gyakorlatilag alig volt lélekzetvételnyi időnk, olyan nagy volt az érdeklődés. Az emberek csak jöttek, jöttek és jöttek! (Ez a vásár nem a nagyközönségnek szól, hanem szakmai.)
Nem irigyeltem a Pentacolor vezetőit, mert az egyik megbeszélést rögtön követte egy másik - négy napon keresztül, folyamatosan.

Ez a nagymértékű nemzetközi érdeklődés is visszaigazolja, amit már korábban is mondtam, hogy itt Magyarországon nagyon kiváltságos helyzetben vagyunk alapanyagok tekintetében! Az innovatív, új megközelítésű alapanyagok a világ minden táján megállják a helyüket - mint a viaszpaszták, repedőpaszták, Chameleon festékcsalád, terrakotta- és gélpaszta ... és még sorolhatnám. Magyarország nevét a szakma biztos megjegyezte! Neves nemzetközi cégek szakemberei is szép számban látogattak el a standra.

Ez volt az én "birodalmam".

Az asztalomnál is megfordult fél Európa, de távolabbi országok látogatói is: bolgárok, lengyelek, görögök, litvánok, németek, franciák, közel-keletiek, spanyolok, porutgálok, osztrákok, dél-afrikaiak, indiaiak, a Maldív-szigetekről, olaszok, belgák, románok, oroszok, ukránok, magyarok...
Kész nyelv-kavalkád volt! Abba' fáradtam el a legjobban, hogy többször is egyszerre négy nyelven magyaráztam az alapanyagokat a körém gyűlteknek - bár a németem még csiszolásra szorul :-)


A Pentacolor a repedőpasztát benevezte a Creative Impulse-ra, az év terméke díj pályázatra, ami egy kis kiállítás is volt egyben.

Negyedik nap koradélután tudtam csak szétnézni kicsit a vásárban.
Több standot is átböngésztem, ahol szebbnél szebb ecsetek voltak - vagyis, másképp fogalmazva, ez maga volt az ecset-paradicsom! (De fotózni nem tudtam :-(

Azért még pár képet készítettem:



Itt érdemes volt hosszabban is elidőzni.
A Belgiumból érkezett Brigitte nagyon kedves
és a munkái egyszerűen fantasztikusak.
  
Szóval, nagyon jó volt! Még bírtam volna...

Photobucket

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger