2011. március 1.

Nyitott Műhely-foglalkozás - fényképes beszámoló, febr. 26.


A szombati foglalkozáson nagyon szép vázákat készítettünk és a képeket szerettem volna azonnal kitenni, de a számítógépem másképp döntött... éspedig, hogy nem hajlandó áramot fölvenni.
Ez a hétvégém egyébként is a technika bűvöletében telt, mert kicseréltem a telefonom és most kb. mindent elölről kell megtanulnom :-) Vasárnap hajnalban 6-kor fel is hívtam véletlenül valakit, amíg a használati utasítást tanulmányoztam. Nem is értem, hogy lehet ekkora különbség a két évvel ezelőtti és a mostani készülék között.
Mindegy, mára lett zsinórom a géphez és képes vagyok kimenő hívást is kezdeményezni.
A foglalkozás résztvevőitől kis türelmet kérnék, küldöm a letölthető leíráshoz szükséges jelszót is.


A foglalkozás részletes beszámolója


Photobucket

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger