2011. április 13.

Kreatív hétvége a Stamperia termékeivel

   
A múlt vasárnap mutatkozott be egy rendezvény keretében az olasz Stamperia Magyarországon. Mint már beszámoltam róla, a Pentacolor Kft. forgalmazza a termékeket Magyarországon, Romániában és Szlovákiában.
A Stamperia (Box Kft.) vezető szerepet játszik Olaszország hobbitermék piacán. Üzleti filozófiájuk a cég alapítása (1988) óta eltelt időben nem változott: minden hobbistának és barkácsolást kedvelőnek olyan egyszerű eszközöket kívánnak biztosítani, amelyek segítik fantáziájuk és kreativitásuk megvalósításában. Nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy minél több érdeklődőt ismertessenek meg a különböző kreatív technikákkal, így 50 képesített oktatójuk népszerűsíti a kreatív hobbit Európában, mostantól már Magyarországon is.
Az eseményen részt vett Aziza Karrara, a cég alapító tulajdonosa, aki a vállalatát mutatta be és Monica Paruta, vezető kreatív oktató, aki kipróbálási lehetőséggel egybekötött termékbemutatókat tartott.

Sajnos, a rendezvényen nem tudtam ott lenni, mert egy másik, több napos kiállításon vettem részt, de igyekszem több részletben képet adni az eseményekről és az új termékekről. (Fotók rövidesen....)

Első körben, a most pénteki Nyitott Műhely-foglalkozáson egy izgalmas termékkel fogunk dolgozni, ami 3D minták elkészítését teszi lehetővé, nagyon egyszerű módon.
Másodsorban pedig, vasárnap, békebeli mintákkal díszítünk tojásokat.
Mindkét napon, a foglalkozások ideje alatt, egyes Stamperia termékeket kedvezményesen meg lehet vásárolni: rizs- és dekupázspapírokat, rizsszalvétákat, továbbá minicserepeket és műanyag tálakat.
















Néhány héttel ezelőtt részt vettem egy háromnapos tapasztalatcserén a Stamperia Torino melletti központjában, ahol Mariadele Colombo vezető trénerrel sok érdekes információt, technikai megoldást, alapanyag-használatot és általános trendeket átbeszéltünk.

A Stamperia standjai egy milánoi áruházban:
(Kattints a jobb egérgombbal a “Teljes album megtekintésé”-re, majd nyisd meg egy új ablakban, hogy könnyen visszatérhess ide!)
Szemelvények a három napos tapasztalatcseréből:

(Kattints a jobb egérgombbal a “Teljes album megtekintésé”-re, majd nyisd meg egy új ablakban, hogy könnyen visszatérhess ide!)

ÚJ KÉPEK
A Marieadelevel töltött három nap, a munkaasztalunk :-) és
a havas hegycsúcsok
Az intenzív munka mellett Torino városát csak este láttam, amikor elmentünk vacsorázni.

(Kattints a jobb egérgombbal a “Teljes album megtekintésé”-re, majd nyisd meg egy új ablakban, hogy könnyen visszatérhess ide!)



A hétvégi kiállításon pedig a legnépszerűbbek az ásványpaszta és metál viaszpaszta kombinációjával készült tárgyak voltak. Előzetesen kis fa lapokkal és apróbb díszíthető tárgyakkal készültem, de első nap (nem is tudom milyen indíttatásból) kidíszítettem egy kiürült ásványvizes üveget. Ennek olyan sikere volt, hogy ettől kezdve szinte folyamatosan csak üvegeket "gyártottam", a "recycling" jegyében.
Néhányat lefotóztam közülük, mert nagyjából ezeket variáltam.

Néhány üvegmedál is készült repedőpasztával és füstfóliával, illetve üvegtányérok és kis faliképek is.












Nagyon jól nézett ki az ásványpasztába belenyomott üvegmozaik, amihez nem is kellett ragasztó, a paszta tökéletesen rögzítette a mozaikot.






Photobucket

2 megjegyzés:

jozseva írta...

Gabriella,én csak ámulok ès bámulok,ennyi szépség, régebbről ismerem a Stamperia termékeket,nagyon jó minőség,bár én a Pentàssal is szeretek dolgozni.Nagyon szeretnék már végre eljutni egy mühelyfoglalkozàsra,de innen vidèkröl,munka mellett ezt nehéz összehozni,de nem lehetetlen.Régóta nézegetem a munkáidat,az általad képviselt stílus nagyon közel áll a szívemhez,remélem mielőbb eljutok hozzád tanulni,ès gratulálok a munkáidhoz !Eva

re-kreatív írta...

Kedves Éva! Köszönöm szépen és szeretettel várlak!
A Stamperia és a Pentacolor együttes hobby alapanyag kínálata nagyon gazdag, sokféle technikához találhatunk kiváló minőségű hozzávalókat. Szóval, nagyon jó helyzetben vagyunk, már csak ötletek kellenek :-)

Recommended Post Slide Out For Blogger