2011. május 14.

Buddha-fej megfestése

A tegnapi foglalkozáson elkészítettünk egy szobrot, fali dekorációt, aminek egy Buddha-fej is része volt.


Ebben a kisfilmben ennek a fejnek a megfestését mutatom be.



Az alapot gipszből öntöttem ki, majd száradás után fekete akrilfestékkel lealapoztam.
Következő rétegben a fémes jelleget adtam meg. Ehhez vékony rétegben ásványpasztát kentem föl, vasoxid szürke színben.
A csillogó metálos hatást arany metál viaszpasztával értem el, amit egészen vékonyan vittem föl, körkörös mozdulatokkal.
Végül pedig, countrykék és olívazöld festék keverékéből kentem egy keveset a mélyedésekbe - csak itt-ott, mintha oxidálódott volna a fém.
Nem igényel lakkozást, sőt, kifejezetten nem szabad lelakkozni, mert elveszíti a fémes, egyben matt és csillogó jellegét.

A FOGLALKOZÁS KÉPES BESZÁMOLÓJÁT ITT TUDOD MEGNÉZNI.

Photobucket

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger