2011. május 26.

KÖSZÖNÖM! - az első on-line foglalkozásról (képek helyett szavakban)

Először is - köszönöm a sok kedves levelet, regisztrációkor írt megjegyzést és a chatfalon küldött visszajelzéseket!
A létszám máris önmagáért beszél: több, mint 70-en voltunk tegnap! Egészen fantasztikus a technika - mindig megállok egy pillanatra, ha erre gondolok!
Nekem furcsa volt, hogy foglalkozást tartok, viszont nem vagytok itt körülöttem, csak egy kamerának beszélek, de ahogy egyre sűrűsödtek a beírások a chatfalon, azonnal élővé vált az egész.


Mindannyian azt írtátok, hogy a kép is és a hang is tökéletes volt, mindent jól láttatok, a kép elég közeli volt és a lépések követhetőek voltak.


Többen kértétek, hogy a felhasznált alapanyagok konkrét beszerzési forrásait jelöljem meg. Kérnék egy kis időt ennek a megoldására, mert országos méretekről van szó...


Egy másik, többször föltett kérdésre viszont könnyen tudok válaszolni: ezután is lesz Nyitott Műhely, tematikus - és egyéni foglalkozás, szóval, minden marad a régiben, csak ezek az on-line verzióval kiegészültek.


A visszajelzésekből úgy érzékelem, hogy ez a foglalkozásforma inkább bemutatókra alkalmas és ezt teljesen meg is értem, mert egyszerre figyelni a képernyőt, dolgozni és jegyzetelni nem igazán lehet. Szerintem is jobb, ha csak figyelsz és jegyzetelsz, mert amikor majd kipróbálod a látottakat még mindig írhatsz levelet, vagy hívhatsz, ha elakadsz.
A leginkább az a visszajelzés győzött meg erről, amikor ma azt mondta valaki, hogy "jobb volt, hogy csak néztem, mert így olyan dolgokat is észrevettem, amelyek fölött egyébként elsiklottam volna."


Aztán, nekem is kell egy kis rutint szereznem abban, hogy egyszerre nézzem a kamerát, a monitort, a chatfalat és közben csináljam a tárgyat és még beszéljek is, lehetőleg értelmesen :-)

Továbbra is várom az építő kritikáitokat és a visszajelzéseket!


Találkozzunk ismét pénteken, 27-én, 19.00 órakor!
(Belépés a fenti bannerre kattintva, ami alatt kicserélem a lin ket, tehát az előző már nem érvényes!)


Photobucket

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger