2011. július 7.

FEKETE-FEHÉR SZETT MÁRTÁTÓL

A napokban érkezett az alábbi levél és két csatolt kép, amelyeknek nagyon örültem!


(...) A tegnapi on-line foglalkozáson kérdezted, hogy miket "alkotunk" mostanában? Sikerült-e már a gyakorlatba is beépíteni a tőled tanultakat?
Hát, én próbálkoztam.... Az első foglalkozás során bemutatott vázát készítettem el, kiegészítve egy nagy kínáló tállal is. Annyi változtatással, hogy fekete-fehér mintát alkalmaztam és a csipkebetétes résznél is (csipkemintás sablon hiányában) kevesebb mintát tettem a fölső részre!
A munkámról csatolok képet is, hogy ez is bizonyítsa, hogy a "tanításod" nem vész kárba, igyekszünk felhasználni (ha még nem is tökéletesen) a tőled hallott tanácsokat, technikákat!
Üdvözlettel:
Nagy Márta






 Kedves Márta!
GRATULÁLOK! - de ezt mi már leleveleztük :-) - és köszönöm, hogy beleegyeztél abba, hogy a többiekkel is megoszthassam a képeket.
A közeli fotókon nagyon jól látszik, hogy milyen szépen van eldolgozva a minta - ezt szeretném külön is kiemelni!
... arról nem is beszélve, hogy A KEVESEBB, MINDIG TÖBB - ezt nem tudom jobban körülírni.



Photobucket

2 megjegyzés:

Gabryella írta...

Tényleg nagyon szép! Gratulálok!

Névtelen írta...

Kedves Márti!
Csak így tovább!
Emese

Recommended Post Slide Out For Blogger