2011. augusztus 26.

ARTICSÓKA ÉS MADÁRKA ALMÁVAL

A hőmérő higanyszála jóval 30 fölött van, így a mai barkácsolós tevékenységet elég korán befejeztem - nem bírtam kint maradni a kedvenc diófám alatt.
Nem is készült el minden, amit szerettem volna, így a szabi utolsó napján (majd jövőre....).
Holnap hazamegyünk, sajnos, vége a nyaralásnak!

Ma ezek készültek:

1.  MŰANYAG TÁLCA, ARTICSÓKA MINTÁVAL






2. NAGYOBB FALI AKASZTÓ 3D MINTÁVAL, MADÁRKÁVAL ÉS ALMÁKKAL
(A minta a Casamia c. újságban volt.)

3. CSERÉPTÁL, ÚJ RUHÁBAN - MINDENFÉLE HOZZÁVALÓ MINTA NÉLKÜL, A KONYHAI SZALVÉTA KÉK VIRÁGAIVAL ÉS NYOMDÁZOTT LEVELEKKEL A BOKORRÓL



Photobucket 

7 megjegyzés:

Tündi írta...

Nem győzök csodálkozni, hogy miket készítesz Gabi!
Gratulálok, szép darabok!
Üdv: Filotásné Tündi

Névtelen írta...

Én már nem csodálkozom...Szerintem sem lehet a diófa alatt kibírni. Itt az Alföldön ráadásul mindig melegebb van! Így aztán paradicsomot aszalok a terasz asztalon. Mert hogy olyan paradicsom-aszalós napok vannak. Kati

Névtelen írta...

Látod milyen jót tett neked az "ingerszegény" környezet; mondtam én, hogy nem kell neked ötletkapszula, de azt azért nem gondoltam, hogy ennyire termékeny leszel! :)
Nagyon ügyes és találékony vagy! Hiába: ARANYKÉZ.
Gratulálok mindenhez.
Neked vérzik a szíved, mi meg nagyon örülünk, hogy mindjárt hazatérsz. Azt azért köszönjük, hogy még szabadság alatt sem hagytál bennünket látnivaló nélkül.
Párodnak üzenem: ma már, így utolsó este ne adjon ecsetet a kezedbe! Szép estét:
Rózsa

N. Márta írta...

Nagyon szép darabokat alkottál a szabadságod alatt is! A kedvencem a fali akasztó, madárkával és almával!
Örülünk, hogy újra hazatérsz!
Üdv:
N.Márta

Skata írta...

A cseréptál mintázata igazán nagy ötlet :-) A levél mintázást holnap én is kipróbálom - lévén a Balatonnál nyaralva nekem sincs sok alapanyagom, de van egy kis maradék duluxom a fürdőszoba faljavításból. Hátha higítva az is használható?
Jó utat hazafelé, én még három napig "hosszabbítok" :-)
Minden jót: Kata

Leczkiné Ancsa írta...

na tessék már megint egy két csoda,hát csak gratulálni tudok!

Tünde írta...

Szépek-szépek. :))

Recommended Post Slide Out For Blogger