2011. augusztus 9.

A BAL KEZEM ÉS A PÁROM ÚJ NADRÁGJA

Szép nagy kötés éktelenkedik a bal kezemen, azaz a hüvelykujjamon - kis baleset történt, így napok óta tétlenségre vagyok ítélve, mert nem igazán tudok fogni. Becipeltem egy nehéz nájlonszatyrot, aminek az elvékonyodott füle megnyomhatott valamit az ujjamon és az közel a kétszeresére dagadt. Kenegetem, borogatom, nézegetem - de alig van változás. Szóval, inkább csak az egér tologatására vagyok képes.
Teljesen azért nem adtam meg magam a helyzetnek. A párom új nadrágjáról levágott karton cetliből készítettem egy könyvjelzőt - ez ment 9 ujjal is :-)
Nem egy nagy szám, de olykor hasznos. Meg teljesen beleszerettem a karton bevonásába textillel.

HOZZÁVALÓK
- egy új nadrág, aminek szép, nagy és keményebb kartonból készült cetlije van
- maradék textil
- dekupázspapír (Stamperia)
- dekupázs ragasztólakk
- meg-nem-mondom-most hogy hívják azt a fém karikát, ahová a szalagot lehet befűzni
- kalapács
- kevés szalag

A textilt méretre szabtam, 2x, amiből az egyik pont akkora, mint a karton, a másik kicsit nagyobb, hogy be tudjam hajtani.
Mielőtt a hátlapot felragasztottam volna, a színére fölkerült a szalag, hogy azt is be tudjam hajtani. (Ha ezt a kartonragasztót vékonyan kened, nem üt át a szalagon, viszont jól rögzíti.)
Azt a fém karikát méteráru boltban vettem (a használati utasítása felér egy kisebb IQ teszttel), így végül a képzeletemre hagyatkoztam. Nem tudom, hogy pont így kellett-e csinálni, de rajta van!
A papírt bevizeztem, majd a hátát megkentem ragasztólakkal és kb. ennyi.

Photobucket

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Ez a ragasztó izgat engem, be fogok szerezni egyet.
A könyvjelző nagyon szép lett.
A fém gyűrűt anyukám ringlinek hívta.
Kezednek jobbulást kívánok.
Ibolya

Tündi írta...

Szia Gabi!
Nagyon vigyázz a kezedre! Kitől fogunk ennyi
mindent tanulni?:-)))
Nagyon ötletes a könyvjelződ is!
Jobbulást az ujjadnak!
Tündi

Névtelen írta...

Szia Gabi!
Nagyon szép lett a könyvjelző,gyógyulást a kezednek! :)
Leczkiné Ancsa

N. Márta írta...

Szia Gabi!

Elképesztő, hogy mindenben meglátod a lehetőséget és varázslatos dolgot hozol létre belőlük!
Remélem, az ujjad hamar rendbe fog jönni!
Márta

Névtelen írta...

Szia gabi! Sajnálom az ujjadat, jobbulást kívánok! nagyon szép lett a könyvjelző!!!
Wagner Andi

Judit írta...

Szia!

Gyógyulj meg hamar, hogy még sok ilyen szép dolgot tudj alkotni!!
Judit

ancsapancsa írta...

Szia!
Sorstársad lettem én is! Ma este futás közben megcsípett valami bögöly, vagy darázs, a szemhéjamon, a fél arcom be van dagadva. Hogy is csináltad a könyvjelzőt? :-)
Gyógyulj meg hamar! Igyekszem én is, egy csomó dolgom lenne!

re-kreatív írta...

Köszönöm a jókívánságokat! Ma hajnalra kicsit javultam, már nincs úgy megdagadva.
RINGLI - nem jutott eszembe, köszönöm!!!!
Ancsapancsa - ez nem hangzik túl jól! Mivel lehet ezt borogatni a szemeden????? A Tőled kapott szappan egyszerűen csodálatos, végre nem kapartam le a bőröm fürdés után! Ha sokat csuklottál, az miattam volt...

Névtelen írta...

Végre - talán lesz időm - mindent végig olvasgatok. Hát mely testrésze sérüljön meg egy kézművesnek, ha nem a keze... Gyógyulj! Kati

Tünde írta...

Nagyon jó ötlet. :)

Recommended Post Slide Out For Blogger