2011. augusztus 25.

EDDIG BÍRTAM...

dekupázsolás nélkül... Majdnem másfél hét volt!!!!
De aztán tegnap bebumliztunk Körmendre a legfontosabb alapanyagokért. Már tűkön ültem.
A készletem igen hiányos: nincs mintám, amit ragaszthatnék (csak a Casamia c. újságom mellékleteiből pár darab), szalvétát sehol nem kaptam, dekupázspapírról már nem is beszélve. Továbbá, van három jobb időket is látott ecsetem (JAAAJ, soha többet nem indulok el sehová az ecseteim nélkül), fekete, fehér, kék, zöld és okker színű festékem, némi ragasztóm, meg lakkom és struktúrpasztám.
Szegény ember vízzel főz - mondják. Nem is emlékszem, hogy mikor volt olyan, hogy valamilyen alapanyag nem volt kéznél, ami kellett volna.
Ahogy hazaértünk a beszerző körútból, azonnal felderítettem az udvari fáskamrát (a pókoktól való minden iszonyomat legyőzve) és berendezkedtem az udvari nagy diófa alatt.
Tegnap ezek készültek (meg várakozik még pár dolog félkészen):
(semmi extrát ne várjatok ám, a fentiek fényében! :-))

1. EGY KÖZEPES MÉRETŰ PORCELÁN TÁL, PILLANGÓVAL





2.  ÜTÖTT-KOPOTT FEDŐBŐL KONYHAI AKASZTÓ, BEVÁSÁRLÓSZATYROKNAK





3. EGY PADLÓLÉC DARABBÓL KULCSTARTÓ - CSAK NINCS AKASZTÓM, AMIT RÁ TUDTAM VOLNA SZERELNI (légyszi, képzeljétek hozzá :-))











Photobucket 

6 megjegyzés:

Lea írta...

ez már betegség?:)) (viccelek:D)

Tündi írta...

Nem semmi, hogy milyen találékony vagy Gabi! Nálad aztán nincs lehetetlen! Remélem még nem jelentkeztek az elvonási tünetek?!:-))))
Üdv: Filotásné Tündi

Leczkiné Ancsa írta...

Na erre mondják hogy sz...ból várat építeni (elnézést a kifejezésért)teljesen lenyűgöztél!

Üdv:Leczkiné Ancsa

Tünde írta...

Ez nagyon tetszik, hogy legyen az bármi, látsz benne fantáziát, és teljesen új funkciót kap kezed nyomán.
Na azt hiszem szét nézek én is a sufniban. :)

Névtelen írta...

A fedő:-) Kerítenem kell egyet! Kati

N. Márta írta...

Ez az igaz "szenvedélybetegség"! És úgy tapasztalom, hogy fertőző!
Üdv: N.Márta

Recommended Post Slide Out For Blogger