2011. augusztus 11.

FIÓKOS SZEKRÉNYKE KACATOKNAK ÉS MÜTYŰRÖKNEK

Még korábban kaptam egy műanyag fiókos szekrénykét, ami sok-sok kacatot el tud nyelni. Nem kell sokat magyaráznom, hogy ez a szerelőműhelyes dizájn nem volt a szívem csücske, így sokáig egy szekrény mélyén állt - és már én sem tudom, mi minden volt benne. Tegnap - a lehetőségeimhez mérten (még nem tuti a bal kezem) - kicsit pakolgattam és megakadt rajta a szemem.
Rögtön egy rusztikus, fémes hatású külsőt képzeltem el neki és persze, azonnal hozzáfogtam. Amíg száradt, csak akkor fejeztem be (természetesen) a pakolást - de, azt hiszem, ezzel sem vagyok egyedül, mert ha jön az ihlet, akkor nincs mit tenni, le kell ülni dolgozni.
Ez lett belőle.
Van rajta minden, ahogy kell: ásvány-, metál-, viasz és antikoló paszta... A fiókok gombjait a szekrénykében találtam, csak át kellett őket festeni.

A szekrényke fiókjain ez a mintaív van: KÓD 1-7, CÍMKÉK



Photobucket

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Gabi!lélegzet elállító,nagyon szép igazi stílus!természetesen már megint csak Gratulálni tudok!!!

Leczkiné Ancsa

Tündi írta...

Szia Gabi!
Nagyon ötletes! Gratulálok hozzá! Akkor a kezed újra a régi?
Tündi

ancsapancsa írta...

Nagyon szép!

N. Márta írta...

Szia Gabi!

Nagyon jó lett ez a szekrényke és sokkal "emberibb", eltűnt a műanyag hatása!
N.Márta

Névtelen írta...

Szia, igazán tetszetős lett a "rút kiskacsa".
Marcsi

Judit írta...

Nagyon klasz lett, gratulálok!

Tünde írta...

Szia Gabi!

Nagyon szép lett, nekem is vannak ilyen műanyag tárolóim, nagyon jó ötletet adtál, hogy lehetne széppé varázsolni. :D
Köszi Tünde

macsnagy írta...

Nagyon tetszik :)Gratulálok: Monika

SJudith írta...

Kedves Gabi! Ez egyszerűen lélegzetelállító lett. Nagyon sokat lehet Tőled tanulni, mindig valami újat tanulok, lesek el, ha az oldaladra látogatok.

Üdvözlettel,
SJudith

Névtelen írta...

Nincs ember, aki azt merné állítani, hogy ez a gyönyörűség lánykorában műanyag vacak volt. Kati

Bóbita írta...

Kedves Gabi, nagyon tetszik a szín összeállítás, Én is szeretek ásványpasztával dolgozni.

Tünde írta...

Szia Gabi!
Ez a műanyag tároló igényelt valamilyen előkészítést?
Azért kérdezem, mert az anyaga hamar ledobja a festéket úgy tudom.
Előtte csiszoltad, hogy érdes legyen, vagy csak simán a műanyagra dolgoztál?
Köszi Tünde

re-kreatív írta...

Tünde - alapozó festékkel kentem le, más nem történt vele.
Bóbita - teljesen egyetértek :-), az ásványpaszta egy fantasztikusan jól használható alapanyag, imádom.

Recommended Post Slide Out For Blogger