2011. augusztus 23.

MÉG NÉHÁNY NAP


Meghosszabbítottuk a szabadságunkat a nagy meleg miatt - itt az ország túlsó felében, az Örségben, távol a betondzsungeltől, mindenképpen viselhetőbb.
Az internetkapcsolatom korlátozott, időnként nézek e-maileket, de csak a dekupazs.rekreativ@gmail.com-ot látom. Ide írhattok addig is.

Ha nincs nagyon nagy hőség, többfelé kirándulunk és ilyenkor nem csak "vakációs" szemmel nézelődök... (Ezekről majd később.)

Van például egy kedvenc boltom Körmenden, ahol mindenféle használt tárgyat lehet kapni, csöbröt, vödröt és ilyesmit. Általában fel szoktam itt tankolni, így évente egyszer, vagy kétszer. Bánatos is voltam pár napig, mert mikor bementünk volna körülnézni, kiderült, hogy hült helye van. Tegnap viszont megtaláltam, elköltöztek...
Ezeket vettem:



NA, EZT RAJTAM KÍVÜL NEM HISZEM, HOGY MÁS IS MEGVENNÉ....
 










Volt, hogy kora reggel a nyakamba vettem a falut és csak úgy, céltalanul sétáltam - na, azért nem teljesen, mert a "kis barátomat" akartam megnézni, egy kis szürkemarhát, "aki" már nagyon megnőtt és fotózni sem hagyta magát. Az aranyos malacok közül egy viszont igen! Épp reggeli után volt, mint az orrán is látszik :-)


Még jelentkezem....


Photobucket 

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Gabi!Nagyon jók a cuccok amiket beszereztél,alig várom hogy új köntösbe láthassam őket!A disznó annyira nem lelkesít mert látom nap mint nap!
További kellemes nyaralást kívánok!Üdv:Leczkiné Ancsa

Tündi írta...

Szia Gabi! Már hiányoltalak nagyon! Tök jó, hogy ilyen dolgokat lehet kapni! A fantáziád pedig határtalan, úgyhogy mindent bele!
Filotásné Tündi

N. Márta írta...

Szia Gabi!

Szerencséd van, hogy egy ilyen boltra akadtál! Jól el lehet itt nézelődni, válogatni a "kincsek" között!
További jó nyaralást, kikapcsolódást!
N.Márta

Névtelen írta...

Én a bolhapiacról szoktam gyarapítani a gyüjteményemet, most éppen Klára, Judit és Ilona napokra készítek belőlük ajándékokat. Szerényen megjegyzem, hogy komoly sikereim vannak. Általában: én már csak s.k. ajándékokkal lepek meg mindenkit. Kati

Judit írta...

Szia Gabi!

Nagyon klasszak ezek a tárgyak. Kár hogy errefelé, ahol lakom nincs ilyen üzlet.
Jó pihenést!

Tünde írta...

Szia Gabi!

Nagyon klassz dolgokat találtál. :)

Névtelen!

Már én is gondoltam a bolhára mint beszerző helyre, csak annyit rémítettek a hellyel, hogy még nem mentem ki soha.
Ezek szerint nincs mitől tartanom, hiszen Te rendszeresen jársz ki. :)
Hasznos volt számomra ez az infó :)
Üdv: Tünde

Névtelen írta...

Tünde! Pénztárca,telefon stb. biztos helyre, és nyugodtan menj. Nálunk (ez egy kisváros) hetente kétszer van piac, zömmel lomizók vannak,nagyon jót és jó áron tudok vásárolni, sokszor olyan jót,márkásat, hogy nem szabad dekupázsolni. Mivel itthon vagyok, és ki tudok járni, a teljes ismeretségi körömet ellátom. Na és, alkudni kötelező! Meg jó szórakozás is! Látod, Gabi is milyen csodákat talált, persze fantázia az kell, hogy a szutyokból hogyan lesz valami szépséges dolog. Sok sikert! Kati

re-kreatív írta...

Tünde, mindenképpen érdemes kinézni ilyen piacokra, mert tényleg jó dolgokat lehet találni! Hasonló jellegű boltot nem tudok másikat (mint ez a körmendi) - de a mottónk szerint: minden jó lesz valamire... és mindenből készülhet egy jó kis darab, ami ráadásul hasznos is.

Recommended Post Slide Out For Blogger