2011. szeptember 12.

KŐHATÁS IMITÁLÁSA - NÉHÁNY FOTÓ A FOGLALKOZÁSON KÉSZÍTETT DARABOKRÓL

Mindkét választható mintadarab alapján készültek faliképek, "nőcis" és Buddha-fejes is.
Az előbbi sokkal munkásabb volt, mint az utóbbi, így volt aki a végső simításokat (lakkozás, antikolás, zsinór felragasztása) csak otthon csinálta meg.
Érkezett is vasárnap egy aranyos e-mail ezzel kapcsolatban:
Csak helyzetjelentést szeretnék adni: befejeztem ma a munkát, és hogy érzékeltessem: a kisfiam meglátta és megkérdezte: Anya, ez kő??...azt hiszem ennél nagyobb dicséretet nem is kaphattam volna, hisz a foglalkozás elérte szó szerint a kívánt célját!

Egy korábbi délutánon készült ez az üveg:


Photobucket 

23 megjegyzés:

Tünde írta...

Nagyon szépek:)
Remélem egyszer én is eljutok erre a szintre, na meg egy foglalkozásra :D

Leczkiné Ancsa írta...

Hú hát nagyon szépek.....ez az én nagy vágyam is,de idővel csak teljesül :)

Tündi írta...

Nagyon szépek lettek! Nekem főleg a nőcis tetszik!
Gratulálok !

mibolyka írta...

Nekem mindkét munka tetszik. A budhás talán kicsit jobban a fémes hatás miatt.

Ágnes Esztella írta...

Nagyon szépek az alkotások. nekem az üveg tetszik.

Tünde írta...

Nekem az üveg és a nőcis is :D

Névtelen írta...

A budhás és a nőcis is nagyon tetszik , én is szeretnék már eljutni egy ilyen roglalkozásra.

Sárdiné Klári

N. Márta írta...

Szia Gabi!

Nagyon-nagyon jó ez a kőhatás!!! Nekem a nőcis tetszik a legjobban, de a többi alkotás is kiváló! Jó lenne egy ilyen on-line foglalkozás is! (Bár gondolom, hogy elég időigényes ez a technika!)
Üdv: N.Márta

Tündi írta...

De szeretnék én is ilyen gyönyörű dolgokat csinálni, mint a Gabi!

Névtelen írta...

Sziasztok, nekem is nagyon tetszik ez a kőhatású kép. Az üveg nagyon elegáns. D. Éva

Névtelen írta...

Mindegyik gyönyörű!!! Úgy látom nem csak én sóvárgok arra, hogy ezt megtanulhassam. Valami megoldást légy szíves találj arra, hogy on-line megmutasd ezt a technikát nekünk "messzi-földieknek" is. Nem csinálnál egy felmérést, hogy kikalkulálva, átgondolva azt, hogy egy vagy két foglalkozásba férne-e bele, s hogy milyen térítés ellenében lehetne csatlakozni a foglalkozáshoz? Aztán megmutatják a számok, hogy érdemes-e tovább foglalkoznod a kivitelezéssel, illetve, hogy reménykedhetünk-e abban, hogy mi is elleshetjük mindezt?
Rózsa

Névtelen írta...

ps.: Hogy az iménti írásomba mennyi "hogy" került, nem is értem "hogy" történt! :)
Talán, mert nagy lelkesedésemben amolyan egy slukkal írtam. Annyira szeretek ilyen szép tárgyakat látni, csak olyan rossz, hogy számomra - számunkra - ez kivitelezhetetlen. Segítesz?
Rózsa

re-kreatív írta...

Hogy a nyomásnak eleget tegyek :-), természetesen, meg tudom tartani ezt on-line verzióban is, egy alkalmas foglalkozáson, kb. 3,5-4 órában (de ez csak becslés, mert nagyon munkás), a nőcis változat, Buddhás 2 óra.
Egyetlen dolog van, amit a Nyitott Műhely - on-line foglalkozás vonatkozásában tartanom kell, ez pedig az ára. Vagyis meg tudom tartani a Nyitott Műhely esetében meghirdetett áron, mínusz 500,- Ft alapanyag.

Lea írta...

uh, de szép..

Névtelen írta...

Én máris jelentkezek erre a foglalkozásra! És nagyon köszönöm!
Rózsa

Tünde írta...

Gabi nagyon elfoglalt lehet, semmi új alkotás :)
Tudom türelmetlen vagyok, de olyan jó, hogy szinte minden nap újdonsággal rukkol elő, és jó nézegetni a szebbnél-szebb alkotásait. :D

Tündi írta...

Én is hiányolom! De biztos vagyok benne, hogy alkot ezerrel valami gyönyörűséget! Alig várom már!

Névtelen írta...

Én a hölgyre szavazok! Én is szívesen megtanulnám ezt a technikát, de előtte az antikolást. Volt on-line fogalkozáson, de akkor nem tudtam megnézni, most várom az ismétlést, hátha lesz. Ha nem, akkor megyek nyitott műhelybe. Kati

Tündi írta...

Szia Gabi! Csak nincs valami baj? Ennyi ideig nem szoktál hallgatni!!! Jelentkezz kérlek!!!
Üdv: Filotásné Tündi

Tünde írta...

Sziasztok!

Gabi helyett(remélem nem haragszik meg) én válaszolok, nagyon elfoglalt, valami külföldi vendégek vannak, és nekik bemutatózik, ezért is maradtak el ezen a héten a foglalkozások.
De be lesz pótolva, és szerintem fog nekünk jövő héten gyönyörűséges dolgokat mutogatni. :)
Szóval Tündi nyugi, nincs semmi baj, "csak" nagyon fáradt lehet. :)
Üdv: Tünde

re-kreatív írta...

Sziasztok! Köszönöm az aggódó szavakat!Nem, nincsen semmi gond, csak iszonyúan el voltam-vagyok havazva. Számítógép közelébe is alig jutottam, illetve olyan fáradtan, hogy nem volt erőm még a leveleket sem megválaszolni. Na, de a héten visszaáll minden a szokott rendbe. Az elmaradt foglalkozásokat be fogjuk pótolni, megpróbálok nekik időpontot találni és jelzem majd.
Közben jó pár új alapanyagot is teszteltem (ezek még nem kaphatóak, de rövidesen...) - de ezekről kicsit később tudok majd írni.
Közben egy hobbiboltok részére összeállított oktatás-sorozat darabjain is dolgoztam (ez nem mind dekupázs - ha publikusak lesznek a mintadarabok, kiteszem, meg egyéb mintadarabokat csináltam (praktice, mindenhol száradt valami, ezért nem tudtam a laptopomat még csak le sem rakni egy icike picike vízszintes felületre). Meg, mint Tünde is írta, külföldi vendégeknek tartottam bemutatót. Ha pedig véletlenül volt egy órám, akkor a mintaíveken dolgoztam. Na, ezt most még leírni is sok volt...
Köszönöm a kitartó türelmet és aggódást :-)

Tünde írta...

Örülök, hogy újra itt vagy Gabi:)

Tündi írta...

Furcsa volt, hogy ennyi ideig nem jelentkeztél! De megnyugtató, hogy itt vagy ismét!:-)))))
Filotásné Tündi

Recommended Post Slide Out For Blogger