2011. szeptember 28.

MINDENFÉLE MÜTYÜR

Ebbe a két alapanyagba már akkor beleszerettem, amikor először jártam a Stamperia-nál.
Mindig az olyan megoldások érdekelnek, amelyek könnyen használhatóak és főként sokrétűen.
Végre itthon is kapható a PASTA FLASH és a RESINA BIANCA, vagyis egy modellező paszta és fehér színűre dermedő műgyanta.
Mindenféle otthon fellelhető tárgyról lehet velük lenyomatot készíteni és a későbbiekben bárhányszor reprodukálni.
Így lett a karkötő rózsájából kitűző, egy guberált kitűzőből táskadísz, a gyűrűből dekoráció az üvegre, egy fülbevalóból (szintén gubis) a palack kupakjának dísze, egy nagy rézveretből dobozra ragasztható díszítés, stb.
 
A két alapanyag használatát mutatom be a következő on-line foglalkozáson, október 6-án, csütörtökön, 19.00 órától. TOVÁBBI RÉSZLETEK ÉS JELENTKEZÉS ITT
KÉT MEDÁL REPRODUKÁLVA
A PASTA FLASH segítségével olyan öntőformához jutsz, amit a későbbiekben bárhányszor felhasználhatsz. Egy picike technikát igényel a használata, ami nem a keverési arányban nyilvánul meg (az 1:1), hanem abban, hogyan kell ráigazítani egy bonyolultabb tárgyra, amit lemásolnál. (Három csomagnyit elhasználtam, mire kitapasztaltam... :-))

Photobucket

4 megjegyzés:

Leczkiné Ancsa írta...

Nagyon örülök :) remélem hamarosan kapható lesz a Pentart Webáruházába is :) Köszönöm a képeket nagyon szépek az elkészített remekművek :)

N. Márta írta...

Csodálatos, hogy mindig újabbnál újabb lehetőségek nyílnak meg a díszítő technikák és alapanyagok spalettáján! Én személy szerint nagyon örülök neki!
N.Márta

Tündi írta...

Bőven van kínálat az alkotni vágyóknak! Köszönöm!
Üdv: Filotásné Tündi

Antal írta...

Ezek a mütyürök olyanok a dísztárgyakon, mint egy nőn az ékszerek. Én pl. a fülbevalót imádom, szerintem öltöztet:-) Kati

Recommended Post Slide Out For Blogger