2011. szeptember 9.

RE-KREATÍV JÁTÉK - SORSOLÁS EREDMÉNYE ÉS ÚJ KIÍRÁS

A tegnap esti on-line magazinban sorsoltuk ki 
(több, mint 50 tanú jelenlétében) az első játék nyertesét, aki

WÁGNER ANDI

Gratulálok! 
A nyereményed postán küldöm el.
Légyszi jelentkezz!

A következő játék a mai nappal és ezzel a bejegyzéssel indul!
A játék időtartama: szept. 9. - okt. 12.
Sorsolás: élőben, október 13-án, a Re-Kreatív on-line magazinban

A nyertes ajándéka: egy nagyobb óralap, hozzávaló mintaívvel és egyszeri részvétel egy on-line foglalkozáson. (Ez utóbbit a sorsolástól számított 1 hónapon belül lehet felhasználni, a csomagot pedig postán küldöm.)

HOGY VEHETSZ RÉSZT A JÁTÉKBAN ÉS MIT KELL HOZZÁ TENNED?
1. Követned kell a blogomat (ld. RENDSZERES OLVASÓK - FELIRATKOZÁS ERRE A WEBHELYRE)
2. A játék időtartama alatt írj megjegyzést / megjegyzéseket az időközben megjelenő bejegyzésekhez. Minél több megjegyzést írsz, annál többször kerül be a neved a kalapba, mert sorsoláskor minden név annyiszor szerepel, ahány megjegyzést írt. A megjegyzések számolása ettől a bejegyzéstől indul.

3. Küldd el egy (bármikor készült) alkotásod fotóját - nem baj, ha ez nem dekupázs, bármi lehet, csak saját készítésű legyen - erre az e-mail címre (dekupazs.rekreativ@gmail.com). A feliratkozáskor választott nickneved ne felejtsd el megírni! A képeket a sorsolás eredményhirdetésével közzéteszem (nicknévvel, vagy névvel - ez a Te választásod). Ha van blogod, vagy honlapod, küldd el a linkjét, hogy azt is betehessem - de ez természetesen, opcionális.

Az első játékra érkezett alkotások:
(nagyításhoz kattints a képre)
ÁGNES ESZTELLA
BOJCSIKA
FILOTÁSNÉ TÜNDI
FILOTÁSNÉ TÜNDI
ILDINA

KERTESI SZILVIA - VARROTT KÉP
LECZKINÉ ANCSA
TÜNDE - HOMOKKÉP
NMÁRTA
NMÁRTA
SJUDITH
SJUDITH

Végül pedig nézzünk be Kata kamrájába:
"Bár nem erre vagyok a legbüszkébb és a dekupázshoz csak annyi köze van az egésznek, hogy az üvegekre a címkéket dekupázsragasztóval ragasztottam fel, de minden a saját alkotásunk. A fa polcrendszert a férjem eszkábálta össze az építkezés kimaradt fa anyagaiból, a gyümölcsöket, zöldségeket megtermelte, én meg szépen befőztem. A paradicsomos üvegek muffinpapír sisakot kaptak, és bár nem ehető, de a többi papírt egy befőttesüvegben tartom. A baboknak, lencsének stb. a zsákocskákat én varrtam, hímeztem, nem dobjuk be csak úgy, egy szakadt zacskóban. A stelázsipapír helyett turkálóból talált csipkét raktam fel.
És hogy miért levendula a felvétel neve? Mert mindeközben (és még sok más közben) a lemorzsolt levendulavirágokat kis (általam hímzett, monogramos) párnácskákba töltöttem."

Photobucket 

17 megjegyzés:

Tünde írta...

Azt hiszem Gabi bajban lettél volna, ha a beérkezett képekből kellett volna a nyertest kiválasztani, mert mind gyönyörű. :D

Tünde írta...

A nyertes által készített alkotás is fel kerül? Nagyon kíváncsi vagyok rá :)

Névtelen írta...

Szia Gabi!
Remélem csak egy Wagner Andid van, és az valóban én vagyok!!! Ha igen, akkor nagyon-nagyon köszönöm és rettenetesen örülök a nyereménynek!! Írtam neked e-mailt is!!
Puszi, Wagner Andi

N. Márta írta...

Nagyon szépek a beérkezett alkotások képei! Gratulálok mindenkinek, különösképpen a nyertesnek!
Üdv:
N.Márta

Tündi írta...

Gratulálok a nyertesnek!A Gabinak sok köszönet a fáradozásáért, hogy ilyen sok mindent megmutatott nekünk!
Filotásné Tündi

Névtelen írta...

Andi, még egyszer gratulálok! És mindenkinek. Azt gondolom mindenki nyertessé vált azáltal, hogy itt a blogon viszontláthatta és megmutathatta a munkáját.
Rózsa

Névtelen írta...

Gratulálok a nyertesnek!

Én is bekapcsolódok a játékba!

Sárdiné Klári

re-kreatív írta...

Kedves Andi!
Egy "WÁGNER ANDI" van ... úgyhogy a sorsoláson a Te neved húztuk ki... Postán küldöm a csomagot. Gabi

Ágnes Esztella írta...

sziasztok!

Gratulálok a nyertesnek :)

mibolyka írta...

Gratulálok Wágner Andinak.

Névtelen írta...

Kedves Kata!

Gratulálok a gazdag és ötletes kamrádhoz
nagyon ügyes vagy. Édesanyámnak volt ilyen
kreatív és finomabbnál -finomabb befőttekkel
tele kamrája.Ma ez már ritka büszke lehetsz
rá! üdv: Sárdiné Klári

Névtelen írta...

Kedves Klári! Megfogadtam, hogy annak, aki elsőnek ír véleményt a kamrámról, küldök egy kis ízelítőt (na meg persze Gabinak) a polcokról. Küldd át a címed: mihalyi05kukacgmail.com-ra.
Köszi: Kata

Névtelen írta...

Még nem tudom, hogy mit fogok "alkotásként beküldeni, de a játékra ismét jelentkezem! Kati

Erzsi írta...

Sziasztok! gratulálok a nyertesnek!

Erzsi írta...

Kedves Kata, ez a kamra igazán dicséretes, le a kalappal előtted, ügyes háziasszony lehetsz (a zsákocskák valóban a multat idézik :)

Tünde írta...

Jelentkezem én is az új játékra, "alkotásról" képeket küldtem :)

Leczkiné Ancsa írta...

Szia Gabi!Nagyon szépek az alkotások,és ez a kamra teljesen lenyűgözött csak gratulálni tudok :)

Recommended Post Slide Out For Blogger