2011. október 22.

ALAPOK MEGFESTÉSE SZALVÉTA ÉS DEKUPÁZSPAPÍR ALÁ

Több olyan technika is van, amelyek segítségével jó alapot lehet festeni a szalvéta és dekupázspapír alá, és ez nagy szabadságot ad a díszítés kitalálásában!!!
Mielőtt azt gondolnád, hogy, jaj, ezek biztosan nehezek - hát, nem! Sőt! :-)
Már több on-line és Nyitott Műhely-foglalkozáson is bemutattam ilyeneket és az egyöntetű visszajelzés az volt, hogy: "a kép alapján azt vártuk, hogy biztos macerás az elkészítése, de azt nem gondoltuk, hogy ennyire egyszerű..."


Erre volt bizonyíték a tegnapi Nyitott Műhely is, amikor órákat készítettünk "koptatott" alapra.
A természetesnek ható kopás eléréséhez most cukrot használtunk és különböző alapanyagok kombinációját. A technika egyszerű, a "legmacerásabb"  a szárítás volt, de csak azért, mert hosszú ideig tartott...

Legszívesebben az összes képet kitenném, amit készítettem, olyan szépek lettek - de csak magam ismételném.
Ezekkel a mintákkal készültek órák:

Photobucket

7 megjegyzés:

Filotásné Tündi írta...

Gratulálok mindenkinek! Nagyon szép darabok születtek!

Lea írta...

ah de gyönyörűek...

Judit írta...

Igazán nagyon szépek! Jó volna erről a cukros technikáról többet megtudni. Én még nem is hallottam róla.

Tünde írta...

Én csináltam az utolsó képeken szereplőt bibibi :D
Nagyon jól éreztem magam, élveztem a "munkát", és itthon is tetszést aratott az óra. :)

re-kreatív írta...

Kedves Judit! Szeretettel várlak bármelyik Nyitott Műhely-foglalkozáson, amikor meg tudom mutatni,hogyan készültek. /gabi

Filotásné Tündi írta...

Tünde! Nagyon klassz lett az órád! Gratulálok hozzá!

Tünde írta...

Köszi :)

Recommended Post Slide Out For Blogger