2011. október 28.

FIÓKOS ÉKSZERTARTÓ

Keveset tudtam dolgozni a héten, mert beteg voltam - most már jól vagyok :-) Na, jó, úgy 80 százalékos...
Persze, ma este lesz on-line foglalkozás!
Készítettem közben egy ékszertartót, mert a régit kinőttem.
Egy tipp a fiókokhoz:
- Mielőtt lefestenéd, jól csiszold meg az egészet, az alját, oldalát, vagyis mindent!
- Festés után is csiszold meg, mert nedvesség hatására a fa szálkásodik!
- Miután kész a díszítése, az alsó éleit kend át jól egy viaszgyertyával és sikáld fényesre, hogy jól csússzon, vagy kend be száraz szappannal!
- Persze, csak tökéletesen szárazon tedd be a helyére, egyébként lehet, soha többet nem tudod kivenni :-)

Photobucket

6 megjegyzés:

Filotásné Tündi írta...

Szia Gabi! Remélem hamarosan teljesen meggyógyulsz! Nagyon szép lett az ékszertartód! Köszönjük az ötletet! Jobbulást kívánok!

Rusticandi írta...

Szia Gabi! Get well soon! Gyönyörű lett az ékszertartód, gartulálok! Puszi, Wagner Andi

Tünde írta...

Szia Gabi!
Örülök, hogy jobban vagy, és már nagyon várom az esti of-ot. :)
Ez az ékszertartó nagyon tetszik, ismét gyönyörűségeset alkottál.
A száraz szappanos módszert én is alkalmazom a fiókoknál, de a gyertyásról még nem hallottam, köszi az infót. :D

Lea írta...

hááát, ez eszméletlen gyönyörűűűűű;;)
és köszi a tippet, épp a héten jártam meg egy fiókkal, h festés után már nem akart engedelmeskedni, utólag csiszoltam csomót meg újrafestés meg minden, sok plusz munka, mellőzhettem volna előzetes gondolkodással:P és a gyertyázást is ki fogom próbálni! kösziii!!:)

Skata írta...

Ez nagyon tetszik! Van is hasonló dobozom, lehet, meg is próbálom :-)
A betegségből meg gyógyulj ki mihamarabb! Puszi: Kata

Névtelen írta...

Ez is olyan "SÓLYOM GABIS", tetszik! Gratulálok!
Rózsa

Recommended Post Slide Out For Blogger