2011. november 22.

KIS ÚTIBESZÁMOLÓ - THESSZALONIKI

Szépen sütött a nap, amikor csütörtök kora délután megérkeztem Thesszaloniki repterére.
Első nap egy, a reptérhez közeli szállodában laktam, mert a belvárosi utak le voltak zárva különböző rendezvények miatt. De nagyon jó volt ez a délután, mert legalább sétáltam egy nagyot a tengerparton.
Hoztam is egy kis hullámverést...




Másnap reggel végre megérkeztem a "célállomásra", a Thesszaloniki belvárosában található hobbyboltba.
Az egész pénteki nap előkészületekkel telt, mert nagyon sokan jelentkeztek a foglalkozásokra, amelyeket szombat-vasárnap tartottam.
Mivel kora délután szinte minden üzlet bezár (így a hobbybolt is), tettem egy kört a környező kis utcákban. Hat óra körül nyitnak majd ki újra, egészen este 9-ig.



Este azért elmentünk egy kisebb sétára. Gyönyörű terek és mega méretű kávézók sorakoztak mindenfelé, zsúfolásig telve beszélgető emberekkel. Egyet ki is próbáltunk.
A foglalkozásokat egy közeli szállodában tartottam.
Pentart termékeket és ezek használatát mutattam be a két nap alatt, több turnusban, majdnem száz résztvevőnek. Foglalkozás közben nem tudtam fotózni (remélem, kapok majd pár képet)...
Néhány egyszerűbb mintadarabbal készültem, hiszen a rendelkezésre idő sem volt túl hosszú és főként a termékek bemutatására helyeztem a hangsúlyt.
A VENDÉGLÁTÓIM
Vasárnap délután, a program végeztével, elmentünk egy közös ebédre, majd egy rövid városnézésre - de már túl sötét volt ahhoz, hogy fényképezzek.

... NAGYON FINOM VOLT ...
Hétfő hajnalban indult vissza a gépem - de ehhez itthoni idő szerint 2-kor kellett felkelnem -, így a tegnapi napom javarészt alvással telt el...


Photobucket

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egy nem szakmai bejegyzés.
Nagyon csinos vagy!

Tünde írta...

Örülök, hogy épségben hazaértél!
Megint csak szépséges dolgokat csináltál. :)
Picit azért irigykedem, bár nyáron biztos jobb lett volna... :D

fodor erika írta...

Örvendek, hogy ilyen remekül sikerült az út. A képek szerint ilyenkor is gyönyörű lehet ott, ezért irigykedem is egy kicsit.... Csodás dolgokat készitettél, mint mindig.

Névtelen írta...

Piszok jól nézel ki! Ez az amikor élvezi az ember az életet. Mi meg gonosz módon azt szeretjük ha itthon vagy! Isten hozott!

Névtelen írta...

Nagyon szép helyen jártál és mint mindig nagyon szép dolgokat csináltál!
Rózsa

Filotásné Tündi írta...

Szép helyen jártál! Büszkék vagyunk Rád, hogy más országban is megosztod tudásod az emberekkel! Puszi érte!

fakanal írta...

Tényleg istenien néztél ki! És én is örülök, hogy megint itthon vagy:) üvegmadárÉva

mibolyka írta...

Nagyon szép helyen jártál. A tenger hangjától kissé elaléltam. Nagyon régen hallottam ezt a hangot. Köszi, hogy hoztad.
100 embernek bemutatót tartani az nem kis feladat.
Gratulálok!

re-kreatív írta...

Köszönöm, aranyosak vagytok :-) Szerencse, hogy a fotók kellő távolságból készültek, meg egy kis "optikai tuning" is van rajtam - szóval, smink... :-)

Recommended Post Slide Out For Blogger