2011. november 23.

RÓZSA MÁGNESTÁBLÁJA

Ismét érkezett e-mailben egy nagyon szép mágnestábla tegnap este, Szombathné Szélpál Rózsától.
Gratulálok Rózsa, nagyon szép lett!


Tudom, hogy készülsz az esti foglalkozásra, de nem bírom ki: a mágnestáblámat és az örömömet meg kell osszam Veled!!!!
A tábla már jó ideje készen van, de a mágnesek kb. 10 perce készültek el.
Az én táblám ugyan kisebb, mint a Tiéd, ezért improvizáltam, hogy arányaiban más legyen, le is maradt róla ezért a stencilezés, nem kaptam mágnesfestéket, csak un. "mágnespaszta finomat", ezért csak a kép alá került a pasztából /de én már nem bírtam még egy hétig várni, amíg meghozzák/, másik papírt raktam rá, szintén a Tiédből, az is egy madaras-pecsétes-írásos-leveles csodás papír volt, sajnos elszakítottam, addig nyomogattam  - a Tiéd kigyulladt, az enyém szétszakadt :) -, de azért sikerült, nekem nagyon tetszik.
A mágneseim gyurmából készültek, kaptak egy kis ásványpasztát, s olyan helyesek lettek!
Nagyobbik fiam ma addig nem ment el, amíg le nem fényképezte, hogy el tudjam küldeni rögtön így, első örömömben.
Szóval, nagyon köszönöm! Sikerélményem van, s biztosan emlékszel rá, hogy ezt az on-line foglalkozást, amint kitetted a mintadarabot a blogra, nagyon-nagyon vártam!
Még egyszer köszönöm:
Rózsa


Photobucket

3 megjegyzés:

Tünde írta...

Rózsa! Ez nagyon jó lett, ügyi vagy. :)

Filotásné Tündi írta...

Rózsa! Büszke lehetsz magadra, nagyon szép lett!

Névtelen írta...

Nagyon köszönöm a dicséreteket, igazán jól esik!
Rózsa

Recommended Post Slide Out For Blogger