2012. január 8.

Ez történt 2011-ben - rövid áttekintés pár hangulatkép erejéig

Amikor az ember benne van a napi sodrásban, talán nem is érzékeli teljes valóságában, hogy mennyi klassz dolog részese.
Készítettem egy rövid áttekintést az elmúlt évről, a teljesség igénye nélkül.

Sok szép darab készült foglalkozásokon, vagy csak inspiráció végett - íme néhány közülük:
(A képek nagyításához kattints jobb egérgombbal és nyisd meg új ablakban.)





Három izgalmas, saját technikai újítást fejlesztettem ki: a kőhatás és a málló vakolat imitálását, valamint egy különleges 3D hatást.



Májusban jött el az ideje, hogy útjára bocsássam az on-line követhető bemutató foglalkozásokat, amelyeket heti rendszerességgel tartok. Ez nem csak szívügyem, de többeteknek jelent segítséget egy-egy technika elsajátításában, pl. akik vidéken, vagy külföldön laknak, és nem tudnak részt venni minden Nyitott Műhelyen.
Ugyanakkor, mindig megérint - vagy hogy is fogalmazzak -, hogy milyen messziről is ide utaznak néhányan egy-egy foglalkozás erejéig: nem csak az ország másik szegletéből, hanem külföldről is.

Két "lányos napot" is tartottunk, egyszer a márciusi hidegben (sikerült a leghidegebb napot megtalálnunk) az Ecseri piacon jártunk, majd az itt vásárolt szerzeményeket egy finom ebéd és sütik után át is alakítottuk. Júniusban Dallos Jutka vendégei voltunk, kerti sütögetésre, főzésre és persze, örömdekupázsolásra.





Januárban részt vettem a Creative World nemzetközi kreatív hobby szakkiállításon, Frankfurtban, ahol a Pentart termékeket mutattam be az érdeklődőknek, ahol egyébként a Pentacolor Kft. rendszeresen kiállít.
A Pentacolor Kft.-vel szoros a munkakapcsolatunk: számos hazai és külföldi csoportnak tartottam foglalkozásokat, Pentart márkájú alapanyagokkal. A "feladataim" között azért más is szerepel: pl. az új alapanyagok tesztelése és ezekhez alkalmazások kitalálása.
Amióta a Pentacolor forgalmazza Magyarországon az olasz Stamperia termékeket, több alkalommal is jártam Trofarelloban (a Stamperia székhelye Torino mellett van), tapasztalatcserén, oktatáson (ezen alkalmakkor a Stamperia által forgalmazott termékek használatáról volt szó, és ebben a szabás-varrástól a gyurmázásig sok minden benne volt).
Az utolsó trénertalálkozón kaptam a felkérést, hogy készítsek néhány mintadarabot a sajátjaim alapján a Stamperia Hobby Book kiadványaiba.


Részt vettem még egy kiállításon Lisszabonban, majd Görögországban tartottam foglalkozást közel 100 résztvevőnek.

Júniusban, Boda Gabival közösen, egy hosszú, kreatív hétvégét tartottunk Egerben. Sokat nevettünk, ettünk mindenféle jót, bort kóstoltunk, közben dekupázsoltunk (volt, aki már reggel fél 7-kor az asztalnál ült...) - szóval, nagyon jó volt, idén is megismételjük.

Gondolom, nem kell mondanom, hogy ezek mögött nem napi nyolc órás munka van, hanem sokkal több - és ezt csak azért írom, mert nem tudtam mindent megtenni amit szerettem volna, elmaradtam dolgokkal, olykor egyik helyzet kényszerűségből felülírta a másikat. Úgyhogy, ezek miatt köszönöm a hozzám való türelmeteket!

Többen írtátok, vagy mondtátok, hogy sok inspiráló ötletet merítettetek a blogról, vagy a foglalkozásokból. Azonban, ez az inspiráció semmiképpen sem egyoldalú - a kérdéseitek, hozzászólásaitok, ötleteitek, felvetéseitek jelentik számomra a mozgatórugót, az inspirációt, mert ez nem egy egyszemélyes játék, hanem CSAPATMUNKA. Köszönöm!

 ... és a legfontosabb ...

Nagyon nagy öröm nekem, amikor e-mailben, vagy fizikai valóságában megérkezik egy-egy elkészített munka Tőletek és látom, hogy az elképzelések valóra tudnak válni. Vagy, amikor egy-egy foglalkozás végén valaki mosolyogva megy el...


4 megjegyzés:

Tünde írta...

Szebbnél-szebb képek, rajtuk mesés tárgyak... Jó kis összefoglaló. :)
Én mindig mosolyogva és feltöltődve jövök el Tőled!
Sokszor azért kukulok meg a foglalkozás alatt, mert annyira elmélyedek a munkában, hogy elfelejtkezek mindenről. :D
Nagyon sokat köszönhetek Neked, mert már magam is látom milyen sokat fejlődtem ez alatt a pár hónap alatt is, hogy a szárnyaid alá vettél... :D

Dallosné Kohári Judit írta...

Mindent el fogok követni, hogy ebben az évben minél több foglalkozásodon részt vegyek. Nekem igazi szórakozás, felüdülés veletek együtt alkotni. Semmihez sem hasonlítható ez az érzés. Ez a célom erre az évre.

Névtelen írta...

Kedves Gabi!

Nagyon szép alkotások születtek 2011-ben is,
valóban nagyon sokat dolgoztál.Szerintem nagyon termékeny voltál sok új technikát osztottál meg velünk. Igaz én ebben az évben
csak on-line foglalkozáson tudtam résztvenni, de mindíg izgalommal figyeltem a blogodat milyen gyönyörűségeket alkottak a többiek.
Nagyon büszke vagyok arra, hogy Nálad kezdtem az alapokat és Te adtad az első sikerélményeket.
Ma már nem tudok a hobbim nélkül létezni megnyuktat és ha kihagyok napokat mrt nincs időm
a blogodat mindennap megnézem.
Nagyon köszönöm! Erőt, egészséget és sok sikert
kívánok a további munkádhoz!

Névtelen írta...

Bocsánat elfelejtettem aláírni!

Sárdiné Klári

Recommended Post Slide Out For Blogger