2012. január 4.

TRANSZFER-TECHNIKA - ÚJ! - FELIRATOK KÉSZÍTÉSE

Ez a bejegyzés még 2012-ben született, 
azóta többféle új alapanyag is 
rendelkezésre áll 
a transzfertechnikához:
- transzfer oldat, 25 ml - 762,- Ft
- transzfer papírok A4 - 175,-Ft/db
Ezek mindegyike megvásárolható a webáruházunkban.

Egyik oldalról, nagyon tetszenek azok a tárgyak, amelyeken a minta csak fekete-fehér vonalas rajz, másik oldalról pedig, a különböző feliratok készítésének megoldása nagyon foglalkoztatott engem.
Kipróbáltam több lehetőséget is, de végül azt a transzfer-technikát találtam a legjobbnak, amellyel az alábbi tárgyak is készültek.

Olyan megoldást kerestem, ami nem bonyolult és a hozzá szükséges alapanyagok is hozzáférhetőek.
Külföldi oldalakon láttam leírásokat, de a szükséges hozzávalók beszerezhetetlenek ... így nem maradt más, mint visszamenni a kályhához és a lehetőségeinket figyelembe véve kitalálni, hogyan tovább.




Ez a fém kanna a próbálkozásaim eredményeképpen, már transzfer-technikával készült. A felirat minőségéből is látható, hogy tökéletesen olyan, mintha "kaparós", vagy leáztatós matrica lenne - pedig nem az!



Újrahasznosított kávés üveg kis műanyag dobozkával - vagyis többféle felületre is alkalmazható.



A transzfer-technika alkalmazása után ugyanúgy dolgozhatunk a felületre, mintha dekupázsoltunk volna - az üvegen pl. finomvonalas repesztőlakk van.


Nagyméretű cseréptálra is dolgoztam, ahol szalvétával kombináltam a fekete-fehér mintát. (Ez mondanom sem kell, új távlatokat jelent.)

Amit nagyon szeretek még benne az az, hogy egy nem igazán bonyolult alap megfestése után már föl is lehet vinni a mintát (ez a stílus amúgy sem visel el sok cicomát), így egy tárgy elkészítése nem sok időt igényel.

Februárban Nyitott Műhelyen és on-line foglalkozáson is téma lesz a transzfer-technika - remélem, többek örömére!

Természetesen, a technikához nélkülözhetetlen és kifejezetten ehhez használható, fekete-fehér vonalas rajzokat, feliratokat tartalmazó mintaívekkel is készülök.




5 megjegyzés:

Lea írta...

nagyon tetszik, nagyon várom, remélem sikerül nekem is megtanulnom!!!!!:):)

Kristi írta...

Hú Gabi,ez nagyon izgalmasan hangzik:-)Már alig várom,hogy lássam,mit találtál ki!

Névtelen írta...

Már alig várom,szeretném én is megpróbálni!
Köszi Gabi!!!!

Bea írta...

Kedves Gabi!

Nagyon érdekel a technika, hatalmas lehetőségek vannak benne szerintem. A kérdésem: Lesz mód a technikát bemutató kisfilmet utólag, felvételről megnézni? (Természetesen a foglalkozási díj megfizetése után.) Korábban a változásokról szóló cikkedben tettél említést erről az opcióról is.
Köszönöm: Bea

re-kreatív írta...

Kedves Bea,
igen, a felvétel megnézhető lesz később is. Üdv: gabi

Recommended Post Slide Out For Blogger