2012. január 14.

Útibeszámoló - Stamperia trénertalálkozó

Este érkeztünk meg Boda Gabival Milanoba (sajnos, csak ide van közvetlen járat), ahol szerencse, vártak ránk, mert még egy kb. két órás autóút volt előttünk a célállomásig, a Torino melletti Trofarelloig. Mivel már minden zárva volt, útközben felmértük az ennivaló készletünket, de az két croissant-ban ki is merült, ezért csodás érzés volt, amikor a szállodába érve még elcsíptük a vacsi végét!
A programunk másnap reggel 8-kor már el is kezdődött.

1/4 9-KOR MÉG MINDEN SZÉP ÉS RENDEZETT...
NEMSOKÁRA AZONBAN, MÁR FELPÖRÖGTEK AZ ESEMÉNYEK...
MARINA ALKOT
 
Jó volt újra találkozni a lányokkal! Minden pillanatát az ott töltött időnek élveztem! Hihetetlenül kreatívak és sokoldalúak és kedvesek és még sorolhatnám. Volt, akikkel csak kézzel-lábbal, egy keverék angol-olasz nyelven tudtunk csak beszélgetni, de egy-egy tárgy kielemzéséhez nem kellett tolmács, mert fél szavakból is megértettük egymást.

Nagyon szoros volt a program, este 9-kor abbahagytuk, nem befejeztük...
Többféle témában voltak foglalkozások, kisebb csoportokban, rotációban.
Összehasonlítás végett, egy napra 6 projekt volt ütemezve. Ha ezek közül kiválasztanék egyet és abból foglalkozást tartanék, az kb. 5-6, vagy akár 8 órás is lenne - nos, ilyenből volt hat per nap! :-)

Nekem egy téma minden nap kimaradt, mert akkor én tartottam foglalkozást - amit nagyon élveztek a lányok. A málló vakolat imitálását mutattam be.





Fáradtan, de sok új élménnyel jöttünk haza!


Visszafelé elvesztek a csomagjaink, de nemrég megnéztem a "státuszukat" - MEGVANNAK!!!!!  - minden munkánk ezekben volt.  (Picit ideges voltam...)

A beszámolóhoz Boda Gabi fotóit használtam - köszönöm :-)


4 megjegyzés:

Gabryella írta...

Nincs mit :-)))

Tünde írta...

Nagyon jó lehetett ez a kiruccanás. :)
De jó, hogy már itthon vagy. :P

Lea írta...

Gabi, ha még lenne mállóvakolatos online foglalkozás, de jó lenne...:)

mibolyka írta...

Nagyon köszönjük a beszámolót! Jó lehetett ez az egész a feszített program ellenére.

Recommended Post Slide Out For Blogger