2012. február 20.

Mi van éppen a munkaasztalomon?

Túl azon, hogy jó pár mintadarabot kell készítenem különböző foglalkozásokra, illetve mintaíveket is a márciusi kézműves vásárra, a Petőfi Csarnokba (március 3-4!!!), néhány új technika is terítéken van.

Az első, egy szerintem nagyon különleges, 3D hatású felület. Ez még csak a próbadarab volt, de mindjárt nekifogok a mintadarabnak is, ami egy kicsit komplexebb alkalmazásban mutatja majd be ezt az izgalmas technikát.
A másik téma, amin dolgozom - többen kérdeztétek, hogy mikor lesz gyurmás foglalkozás.
Nemsokára :-)
Egy több évtizedes technikával szeretném összekötni, ami nagyon élvezetes - ez a fotókból még nem derül ki. Készítettem néhány próbadarabot, hogy különböző helyzetekben hogyan működik és jól elpepecseltem vele. Ezeknek még több hiányossága és hibája van - pl. nem így néz ki az eper levele :-)
A gyurmázás eszközigényes, néhány alapvető domborító és szaggató eszköz hiányában (hogy csak a legfontosabbakat említsem) nem igazán lehet bármit megcsinálni.


Végül egy más téma:
A legutolsó, alaptechnikákat bemutató foglalkozáson a rizspapírról volt szó.
Az akkor készített üveget kiegészítettem pár kis virágmintával.



2 megjegyzés:

Szeretem a szépet...:-) írta...

ez a 3D-s dolog vmi csodaszép...

Rózsa írta...

Csatlakozom az előttem szólóhoz!!!

Recommended Post Slide Out For Blogger