2012. február 7.

Rózsa vázája és gyönyörű tálja

Két nagyon szép darab fotója érkezett e-mailben Szombathné Szélpál Rózsától!
A tálat élőben is láttam, mert Rózsa magával hozta a Re-Kreatív Klubba - úgy még szebb! Nagyon nagy sikere volt, kézről-kézre járt.
Persze, annak külön örültem, hogy az egyik legszebb dekupázspapírom díszíti...

Végső megjelenésében ízléses, nem túlzsúfolt, a színek tökéletes harmóniában vannak, ám azt mindannyian tudjuk, hogy a látszólag "egyszerű" kinézet mögött mennyi munka van, "csak" pár dolgot kellett hozzá tudni:
- műanyag felület megfelelő alapozása,
- dekupázspapír tökéletes eldolgozása,
- alap megfestése,
- minta összefestése az alappal,
- finomvonalas repesztőlakk használata,
- befejező lakkozás
A papír tökéletesen van eldolgozva, sehol nem emelkedik ki a felületből, a foltos festés pontosan visszaadja az eredeti kép hátterét, a finomvonalas repesztés pedig nagyon jó befejezés hozzá.



A váza mintájának keretét egy szép kis girlandminta adja - kis gyakorlással nem is olyan nehéz... :-)


GRATULÁLOK!!!


4 megjegyzés:

Skata írta...

A tálat én is láttam "élőben", csodaszép volt. De úgy látom, a váza sem kevésbé az...
Minden elismerésem, Rózsa!

Tünde írta...

Rózsa gratulálok!
A tálat én is láttam élőben és döbbenetesen szép és precíz munka. :)
Ügyi vagy és kész. :D

Névtelen írta...

A tálat én is láttam, gyönyörű munka a váza
szintén nagyon szép Gratulálok!!!

S Klári

Rózsa írta...

Mindenkinek nagyon köszönöm a dicséretet, nagyon jól esik. Gabinak külön köszönöm, hogy kitette a blogra. Tünde, azt írod: ügyi vagy és kész. Ez is nagyon kedves, az ügyit köszönöm, de a kész még nem igaz. Még nekem is van mit tanulnom, hajjaj...
Rózsa

Recommended Post Slide Out For Blogger