2012. március 12.

3D csipketechnika - pár kép a foglalkozásról

Egy néhány fotót készítettem csak a foglalkozáson, mert a nagy faliképek fényképezéséhez stúdiókörülmények kellenének :-)
Ami egy képre is ráfért, az a majdnem négyzet alakú kép volt (az alap előző életében polc volt a szekrényben):
Ebben az esetben a bal alsó sarokba került a táblafestékes rész.


A hosszú, téglalap alakú képek fotózásával nem kísérleteztem tovább - már a mintadarabot sem sikerült... Élőben nagyon jól néz ki és szinte mindenki ezt választotta, üveg és tányér egy készült (viszont ezt elfelejtettem lefényképezni).


Az on-line foglalkozáson pedig egy fa lapon és egy üvegen mutattam be a technikát (az üveget nem fotóztam le, mert csak a minta fölviteléig készítettem el, lévén a festése ugyanaz).




3 megjegyzés:

Tünde írta...

Évi nagyon szép lett a végeredmény. :)
Gratula!

Rusticandi írta...

Én csak irigykedem, hogy milyen szépeket csináltatok... kár, hogy nem tudtam ott lenni :-(! Puszi,
Andi

mibolyka írta...

Nagyon, nagyon mutatós ez a technika.

Recommended Post Slide Out For Blogger