2012. április 14.

ABU DHABI - 1. FOGLALKOZÁSOK

Ma kezdődtek a foglalkozások, összesen 12, délelőtt és délutánonként lesz egy-egy.
Természetesen, a Pentacolort képviselem itt is és mutatom be a különböző alapanyagokat és a hozzájuk kapcsolódó technikákat.
A résztvevők nagyon élvezték az első két foglalkozást: egy dobozt készitettünk, különböző vas- és metálpasztákkal, majd délután egy üvegvázát vas- és Pentart Chameleon viaszpasztákkal.
Amikor teljesen nulláról kell indulni egy foglalkozáson és megadni a jelen lévőknek az alkotás élményét, nem lehet hibázni. Ezt már többször irtam, de muszáj most is, hogy nagy biztonságérzetet jelent számomra, hogy teljes bizonyossággal rábizhatom magam az alapanyagokra - mert minden működni fog és úgy, ahogy én szeretném.
Nem kell stresszelnem, hogy fogják-e tudni reprodukálni az emberek a mintadarabot, mert TUDOM, hogy igen. Ez ilyen helyzetekben leirhatatlan érzés ... csak képzeld el picit az ellenkezőjét...
Szóval, nagyon jó volt a mai nap.
Csak érdekességképpen irom, hogy hány ország képviseltette magát: Egyiptom, Dél-Afrika, Libanon, Fülöp-szigetek, Emirátusok, Lengyelország.
Megismerkedtem egy tüneményes egyiptomi származású lánnyal, aki grafikai tervező és mozaikokat készit. Annyira jó, hogy nincsenek nyelvi akadályok és mindenkivel tudok beszélgetni.
Nagyon-nagyon jól érzem itt magam. Egyáltalán nincs bennem az az érzés, hogy egy idegen országban vagyok, valahol külföldön. Először is, mindenki nagyon érdeklődő, figyelmes és kedves, másodsorban, a hobbi egy univerzális nyelv. Tegnap délután pl. bemutattam az alapanyagainkat egy embernek, aki falakat dekorál. Nem beszélt jól angolul, de fél szavakból is értettük egymást.
A szállodáról még muszáj irnom pár sort.
Ne képzeljetek el valami szuperluxus szállodát, ez egy teljesen normális, 4 csillagos szálloda. Második naptól kezdve MINDENKI a nevemen szólit - miss gabriella vagyok. Mindenki tudja a szobaszámomat fejből - nem kell beirogatnom reggelinél, vacsinál, vagy hogy melyik asztalnál ültem, hogy milyen teát ittam. Megkérdezik, hogy jól telt-e a napom, hogy van-e szükségem valamire. Mit mondjak, ez nem csillagok kérdése, egyszerűen odafigyelnek a vendégekre.
Az ételek, mint már irtam, nagyon finomak. Reggelente pl. isteni füstölt halat eszem, forró, édes sült paradicsommal, rajta valami fűszerrel. Mindent megkóstolok, amiről gőzöm sincs első ránézésre, hogy mi az.
Ma nagyon jó idő volt itt, nem volt forróság és a páratartalom is alacsonyabb volt. Azt mondják, ez igen ritka, mert ilyenkor már 4O fok körül szokott lenni.
Azt elfelejtettem irni, hogy a nyári időszámitáskor, vagyis most, csak két óra plusz az időeltérés, egyébként pedig három.
Na, megpróbálok elaludni, mert hosszú volt a np és a holnapi is az lesz.
Előtte még belenézek a helyi csillag születikbe - semmiben nem különbözik a mienktől, csak arabul beszélnek.



Photobucket

1 megjegyzés:

Rózsa írta...

Nagyon örülök a beszámolóidnak, s annak, hogy minden rendben van körülötted! Most már nem aggódok érted! Nem azért, mert nem szeretlek, csak mert nincs miért :) !

Recommended Post Slide Out For Blogger