2012. április 19.

ABU DHABI - UTOLSÓ KÉT FOGLALKOZÁS

Ma lesz az utolsó két foglalkozás és ezzel a "hivatalos" program is véget ér.
Nagyon jó volt ez a hét és egyben nagyon fárasztó.
Múlt szerdán érkeztem, 12 órát utaztam háztól-házig. Másnap reggel már a munka várt, egészen estig. Az egyetlen szabad pár óra a következő napon, péntek délelőtt volt, mert délután már bemutatót tartottam.
Szombaton kezdődtek a foglalkozások, délelőtt és délután egy-egy- Egy este voltam kint a városban, meg egy ebédszünetben, egyébként minden nap kb. este 1O-ig dolgoztam - mindig rá kellett még készülni a következő napra. Eléggé elfáradtam - főként tegnap, ami nagyon kemény volt.
Úgy érzem, hogy sok új barátra tettem itt szert és mindezekkel együtt, nagyon sok élményben volt részem. Részletes élménybeszámolót fogok tartani majd on-line is.
Holnaptól, már saját költségemen, néhány napot még itt maradok, de átmegyek Dubaiba, ami kb. 15O km-re van innen.
Remélem, hogy pár hobbi technikát át tudtam adni, de pár fontos dolgot én is tanultam ... de ezekről bővebben majd otthon.



Photobucket

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger