2012. április 5.

KICSIT ROHANÓS ...

Az utóbbi napokban nem sokat voltam gép előtt, így érdemleges bejegyzést sem tudtam írni.
Néhány nap múlva hosszabb időre elutazom (nekem már a két hét is sok), és még van elintézendőm előtte bőven.
Kb. másfél hét munka lesz és pár nap aktív pihenés.
Kicsit izgulok, mert egyedül nem utaztam még ilyen messze (Egyesült Arab Emirátusok - Abu Dhabiba megyek). Az mindenképpen megnyugtat, hogy Frankfurtban kell átszállnom és azt a repteret már elég jól ismerem - pontosan tudom hol vannak a dohányzófülkék :-)
Összesen 12 foglalkozást fogok tartani, ezek természetesen hosszabb előkészületeket igényeltek.
Nem tudom pontosan - és nagyon kíváncsi vagyok -, hogy ott milyen "hobbykultúra" van, mi érdekli inkább a nőket. Hobbibolt linkje
Remélem, hogy onnan is be tudok jelentkezni majd a blogomra egy-egy helyszíni tudósítás erejéig.

Azt sem tudom, hogy milyen ruhákat vigyek, na és mennyit, hogy fogok boldogulni a két bőröndömmel, hogy jutok el késő este a reptérről a szállodáig egyedül (mert lehet, hogy nem várnak a késői óra miatt), hogy bírom majd egyik napról a másikra az időeltolódást - én megérzem ezt a pár órát is, mit vigyek ajándékba - valami magyar specialitást, vagy egy dekupázsolt akármit - szóval, kérdések tömege van még bennem...

A foglalkozásokra készítettem pár dolgot - de van közöttük nagyon kis egyszerű, alapanyag-használatot bemutató darab is.
Most itt van kettő:
- terrakotta pasztával és repedőpasztával díszített tányér


- festővászon keret kőhatású virágokkal, Chameleon effektfestékkel és kevés kisszemcsés arany csillámpalás ásványpasztával



Photobucket

2 megjegyzés:

Rusticandi írta...

Szia Gabi! Vigyázz magadra ott a távolban, biztos sok élménnyel térsz majd haza!! Puszi, Andi

mibolyka írta...

Sok sikert kívánok!
Ez nem semmi, ilyen hosszú útra menni kreatív témában. Gratulálok.
A ruhák miatt ne aggódj, kapsz tőlük mindent amire szükséged lehet az ő kultúrájukban.
Tudom, hogy dolgozni zömében dolgozni fogsz, de azért rengeteg fotót várunk tőled!

Recommended Post Slide Out For Blogger