2012. augusztus 13.

FÉMES HATÁSÚ, TÖREDÉKES TÁLKA

Költözéskor már majdnem kidobtam ezt a jó pár hónapja gipszből kiöntött tálkát. Hibás és kísérleti  darab volt, kettőbe is tört, szóval, minden okom meg lett volna rá.
Ma hajnalban átértékeltem a kérdést és megfestettem.

Persze, először megragasztottam, majd (hogy, hogy nem) szürke matt vaspasztát tettem rá, illetve kapott még egy kevés zöld "patinát" és fémes csillogást - de csak annyit, hogy a vaspaszta jellegzetessége ne tűnjön el.
Kifejezetten tetszik a töredezett széle és közel nem tökéletes öntése... Ja, a vaspaszta jótékony hatása :-)

Itt még csak vaspaszta van rajta - a kisebb hibákat száradás után lehet korrigálni, akkor látszik, hová nem jutott belőle.

Muszáj valami jó helyet találnom neki :-)


Photobucket

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger