2012. augusztus 11.

"Hőlégballonok Budapest felett"

Amikor ma reggel leültem az asztalomhoz, kedvem lett "valamit" csinálni, semmi cicó, csak egy egyszerű darabot.
Költözéskor felbukkant egy fa doboz, amit kb. 8 éve már lealapoztam (csoki volt benne) - de csak most jött el az ő ideje :-) Az elejére zárat kellett szerelnem, mert nem záródott magától rendesen, ennyi volt minden hibája.
Meg aztán, elcsábultam egy dekupázspapírra is valamelyik nap... "Hőlégballonok Budapest felett" - nagyon klassz. Végre, egy kis magyar vonatkozás!


A fedelét "telibe" ragasztottam, az egyedüli, amit hozzátettem, az a doboz oldalának a megfestése volt. Persze, ezt lehetett volna még turbózni, de jobban tetszik így, egyszerűen.



2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha egyszer az életben megtanulnék így antikolni, mint ennek a doboznak az oldalán látom:-) Kati

Névtelen írta...

Hol találtad ezt a gyönyörű papírt?

Recommended Post Slide Out For Blogger