2012. augusztus 7.

Recycling és vaspaszta

Volt már dolgom pár féle alapanyaggal, de nyugodtan mondhatom, hogy a Pentart vaspaszta (matt szürke, csillámos és olyan rozsdabarna színű) az abszolút győztes!
Annyira sokoldalúan használható, hogy ha nincs rajta egy díszített tárgyamon, az csak azért van, mert visszafogtam magam. :-)
Tegnap (is) pakoltam még és pár dolgot ki akartam dobni: egy kissé leharcolt, fonott dobozt, tárolót, vagy mit és pár, illatosítóból megmaradt termést. De megmenekültek végül. Kaptam még egy nagyon klassz gipsz szívet ajándékba Ágitól (köszönöm!), így ebbe a sorozatba ez is bekerült.

A vaspaszta olyan struktúrát (és persze, kinézetet) ad a felületnek, hogy semmivel nem helyettesíthető!
Pl., egészen másképpen néznének ki a tárgyak, ha "antikolás" előtt csak akrilfestékkel kentem volna le őket - még akkor is, ha ez a fotóból nem látszik.



0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger