2012. augusztus 15.

TÜRKIZ & ARANY KÉPKERETEK

Ezt a képet tegnapi internetes bolyongásom során találtam, a Sweet Tea and Moonshine facebook oldalán.
Elég jók :-)
Ha csak az elkészítésükhöz szükséges alapanyagok oldaláról nézem, egyáltalán nem bonyolult - minden kapható hozzá:

1. MÓDSZER
(Mivel ezt a színt ki kell keverni, fontos a pontos színkód.)
- Pentart türkiz matt akrilfesték (színkód: 0216)
- ezt össze kell keverni fehér akrilfestékkel, hogy egy hasonló nyers színt kapjunk
- ha az így kapott szín eltolódik inkább zöld irányba, adjál hozzá kevés Pentart világoskéket (színkód: 0209), ha pedig kék irányba, akkor olívazöldet (színkód: 2290)
- fesd le a keretet, legalább 2 rétegben
- Pentart arany viaszpasztával húzd át a kiemelkedő éleket (az ujjaddal)
- nagyon kevés umbra antikoló pasztát is használhatsz, de csak ott, ahol arany is van!

2. MÓDSZER
- kend le az előzőekben kikevert festékkel a keretet
- a kiemelkedő részekre, vagyis, ahová arany színt szeretnél, vigyél fel nagyon vékony rétegben kevés Pentart füstfólia ragasztót
- majd kb 10 perc száradás után ragassz rá arany füstfóliát
- egy kevés festéket hígíts fel vízzel, hogy ne fedjen jól, majd fesd le az egészet, beleértve a füstfóliás részeket is
- erre a felületre már ne kenj antikoló pasztát!

Arany színű metálfestékkel kicsit más lenne, annak nincs ilyen csillogása.

Már csak klassz kereteket kell szerezni :-)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gabi, köszi! Nagy elmék, ha találkoznak:-) Már néhány napja kerülgetek és simogatok néhány keretet, ilyesmire gondoltam, de nem tudtam, hogy hol a kályha, még jó, hogy nem barmoltam össze.
Részemről ócskapiacon vettem, illetve az Örsön a nagy lakberendezésiben van elég jó ovális, a tetején girlandos fehér műanyag keret, ami sírdogál a festés után. Kati

re-kreatív írta...

Szia Kati! örülök, ha segíthettem :-) Ez igaz, viszonylag elfogadható áron lehet kapni kereteket ócskapiacon és köszi az "örsös" tippet! :-)

Névtelen írta...

"KVILL" a keret neve, most láttam, hogy van négyszögletű is. Fehér műanyagként rondának találom, de sminkelve szerintem jó lesz (795 forint az ár). Kati

Recommended Post Slide Out For Blogger