2012. november 26.

KINT JÁRTAM A PECSA KÉZMŰVES VÁSÁRÁN

Tegnap kimentem körülnézni a Petőfi Csarnok téli kézműves vásárába, de kinéztem a bolhapiacra is, ha már ott voltam.
Találkoztam sok-sok ismerőssel, vettem egy néhány klassz szalvétát - mert nincs elég :-) és kipróbáltam egy textilkeményítő anyagot, amivel csináltam egy "jéganyót", vagy téli álmot alvó Csipkerózsikát. Csak az alapfestést készítettem el kint, itthon fejeztem be ma reggel.


A bolhapiacon is találtam néhány jó dolgot:
- szép mintájú gombokat, régi kulcslyuk takarókat  (vagy hogy hívják), egy kis doboznyitó fogantyút, két régi zománcozott óralapot - zsebórából származhatnak, egy asztali fa órakeretet és egy csodaszép régi ollót (úgy vág, mint az álom).


Photobucket

2 megjegyzés:

Rózsa írta...

Tetszik Jéganyó, igazán, s a bolhapiacos kincseket is sajgó szívvel nézem!

Katalin írta...

csodák

(és az az olló meg álomszép)

Recommended Post Slide Out For Blogger