2012. november 3.

TÜNDE HÁZSZÁM TÁBLÁJA

Marjánné Tóth Tündétől érkezett tegnap e-mailben ez a klassz házszám tábla:
"Régiségboltban vettem korábban egy réztáblát, ami kopott, oxidált és maszatos volt, de rögtön tudtam, hogy egyszer ez lesz a házszám táblánk.
Tegnap eszembe jutott, hogy szépen becsomagolva várja újjászületését, és persze azonnal neki is álltam.
A domború közepére fekete festékkel felfestettem a számokat és körülragasztottam papírzsepiből tépkedett pici virágokkal. A többi részre vaspasztát tettem, amit picit vissza is csiszoltam, így olyan rozsdafoltos hatású lett.
A közepére került még természetesen finomvonalas repesztés és umbra antikoló (a fekete számok fölé fehér antikolópaszta).
Még lakkozni kell, de annyira bele vagyok szerelmesedve, hogy nem tudtam várni, és muszáj volt neked megmutatnom. :)
Olyan szép, élőben pont olyan, mintha porcelán lenne a közepe és a tábla maga kovácsoltvas."
(Természetesen, a képeket Tünde beleegyezésével teszem közzé.)



Photobucket

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger