2013. január 16.

Első idei bejegyzés :-)

Már ideje volt ...

Hol is kezdjem????
Talán ott, hogy a december java része tavaszi előkészületekkel telt el, bár picit nehezen tudtam beleélni magam... Pontosabban, a majd tavasszal a boltokba kerülő kínálat tervezése folyt. Mikor mindenki karácsonyi dekorációban gondolkodott, próbáltam elképzelni a csicsergő madarakat és a rügyező fákat - de ez nem mindig sikerült.
A számítógéptől beestem a fakanál mellé, hogy azért mégis legyen valami karácsonyi hangulat és étel, meg süti.
Amikor éppen nem az egeret nyomkodtam, a frankfurti szakmai vásárra készültünk, ez már a jövő héten kezdődik!

A frankfurti szakmai vásárról már az előző években is írtam - itt mutatkoznak be a gyártók és forgalmazók a világ minden részéről és köttetnek meg azok az üzletek, amelyeknek hála nálunk is kapható mindenféle hobby hozzávaló, mi szem-szájnak ingere.
Már többedik éve a Pentacolor Kft. standján mutatom be a cég által kifejlesztett alapanyagokat és (szerencsére) nem igazán van időm szétnézni a vásárban, olyan sok az érdeklődő.

Az ezzel kapcsolatos teendő azonban nem csak ennyi, a standot is be kell népesíteni szép tárgyakkal.
A koncepció idén is Rusznyák Melitta dekoratőr munkája. Mi Boda Gabival (és főként Gabi, én kevésbé ... majd' egy hétig nem voltam most itthon) a keze alá dolgozunk, hogy az elképzelés testet ölthessen.
Most még nem számolhatok be minden részletről, ezért álljon itt csak egy kép, ahol a párnák pl úgy készültek, hogy Melitta megvarrta, Gabi rátette a stencilmintát, én pedig a girlandokat.


Január első napjaiban a Stamperiánál jártam, az idei első trénertalálkozón, ahol néhány (időközben megálmodott) technikai megoldást is bemutattam.


A "showroomban", a bemutatóteremben, már a tavaszi újdonságok sorakoztak a falakon. Íme pár közülük (egyelőre bővebb kommentár nélkül). Talán csak annyit, hogy a vintage stílus dominál.
Az alábbi darabok nem az én munkáim, de azért némi közöm van hozzájuk... :-)


Az elkövetkező hónapokban elég sokfelé kell mennem, így a saját foglalkozásaim kiírásával meg kell várnom, hogy Frankfurtból visszajöjjünk - addig nem merek a naptárba semmit beírni, mert innen még bejöhetnek kérések...


Photobucket

1 megjegyzés:

Rózsa írta...

Örülök, hogy megjöttél, s szomorúan nyugtázom, hogy hamarosan újra mész! Csak rá kell nézni ezekre a mintadarabokra, s nem kérdés mi is lehet hozzájuk a "közöd"! Szerintem mindannyian látjuk rajtuk a kezed nyomát :)

Recommended Post Slide Out For Blogger