2013. április 30.

Foglalkozás Bukarestben

Szombaton, késő délután érkeztem Bukarestbe, ahol már igazi nyár volt, 31 fok ...
A foglalkozás vasárnap kezdődött a ProfiArt üzletében.
Nagyon kevés idő állt rendelkezésre, így két egyszerűbb tárgyat készítettünk el együtt, közben pedig bemutattam több Pentart alapanyagot és technikát.
A bolt hátsó udvarában, nagy ernyők alatt folyt a munka - az egyetlen problémát csak a viharos szél jelentette, ami időnként "mindent vitt", a fa lapot is felemelte az asztalról...
Nagyon kedves volt mindenki, nagyon jól éreztem magam!
A foglalkozás után már menni is kellett ki a reptérre és vasárnap késő este értem haza.


Fotók: Gabi Varzan

Hazafelé nagyon élveztem a repülést, a gomolyfelhők gyönyörűek voltak - sajnos, a fotók ebből mit sem adnak vissza.
Bécsi átszállással jöttem-mentem és még soha nem mentem repülővel Bécsbe: 35 perc az út :-)

BÉCS ELŐTT PICIVEL


elvalasztoblog photo elvalaszto780.jpg

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger