2013. május 13.

Ecsettartó

Tegnap az ecseteimet rendezgettem és ennek okán készítettem két tartót - műanyag flakonokból.
Azért részesítem előnyben a műanyagot, üveget, fémet, mert sokszor kerülnek be az ecsetek/eszközök vizesen a tartóba...

Egy öblítős és egy tisztítószeres flakont késsel elvágtam, majd pákával az egyik szélét hullámosra "égettem", a másikat csak "eldolgoztam", hogy ne legyen éles pereme. Ezt a műveletet csak nyitott ablaknál, jól szellőző helyiségben, vagy az udvaron szabad csinálni, mert a felszabaduló gázok nem a legegészségesebbek!

Lekentem mindkettőt Pentart alapozó festékkel, majd teljes száradás után az öblítős flakonra vaspasztát kentem (ecsettel, tamponálva), a másikra pedig mentazöld akrilfestéket.
A mintát ellentétes színű kontúrozóval rajzoltam fel, vagyis mentazölddel és ólomszürkével.

Kontúrozás előtt az akrilfestékes felületet két rétegben lekentem matt vízbázisú lakkal, a vaspasztának viszont nem kell extra védelem.

 A girlandok helyett minta stencillel is készíthető.

A leírás PENTART márkájú anyagokra vonatkozik.

elvalasztoblog photo elvalaszto780.jpg

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger