2014. január 3.

Háncs doboz 3D rózsamintával

A konyha kimeríthetetlen forrása a felhasználható dobozoknak - például egy helyen szeretem tartani a vaníliás cukros és élesztős kis zacsikat, amelyekhez dukál egy stílusos doboz ...
Ha ajándékba készítenéd, tegyél bele vaníliás cukrot, élesztőt, csokireszeléket és egyéb sütidíszítéshez használható dolgot!
Szalvétát dekupázsoltam a fedélre (a sütis-édességes szalvétákat itt találod - de ez a kis kuktás már elfogyott), amit kiegészítettem festéssel és stencilmintával.
Az oldalát Pentart földbarna festékkel kentem le, majd fehér festékkel és speciális szivaccsal "pöttyöztem". Következő lépésben fényes lakkal lekentem, majd kapott kevés umbra antikoló pasztát. Levegőn száradó gyurmából készítettem a felragasztható virágdíszt (szilikon formába nyomtam), amit szintén lakkoztam és antikoltam. Hobbiragasztóval lehet rögzíteni.

A fedél élére zsinórt ragasztottam (erre a kartonragasztó a legjobb), majd kicsit antikoltam, hogy színben ne üssön el.
elvalasztoblog photo elvalaszto780.jpg

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger