2014. február 1.

Megnéztem a Bolhapalotát

A ma délelőtti sétámon megnéztem - amolyan újrahasznosítós szemmel - a Bolhapalotát (egy közösségi bolhapiacot az Irányi utcában, szemben a Centrál kávéházzal).

fotó via divany.hu
Mütyürökben, gyűjtőket érdeklő darabokban, semmire-nem-jó-de-van kacatokban nincs hiány :-)

Újrahasznosítható tárgyakat főként üvegeket találtam, ezek ára teljesen rendben volt, de amire lecsaptam volna igazából, azt sokalltam.
Például, voltak jó formájú, szépen díszíthető asztali órák, nem csúcsminőség, láthatóan távol-keletiek, 3600,- forintért, amelyekről ki sem derült, hogy jó-e legalább az óraszerkezetük.

Összességében azt gondolom, hogy időnként érdemes benézni, mert vannak jó, újrahasznosítható darabok, de ne filléres tételekre számítsatok! A polcokat a bérlők töltik fel áruval, talán egy-egy tárgynak nem a valós, hanem az eszmei értéke szerepel az árcédulán... Nem tudom.

A kezdeményezés nagyon jó!
Itt olvashattok még egy rövid összefoglalót.

Ja, és útba esik a Habos gofri - ami nem utolsó szempont :-)
Mennyei volt ...



elvalasztoblog photo elvalaszto780.jpg

0 megjegyzés:

Recommended Post Slide Out For Blogger