2014. április 19.

Abu Dhabi - 4. nap

Mire tegnap este visszaértem a szállodába, már megint nem volt internet - de úgy tűnik az éjszaka történt valami, így csak most tudom megírni a beszámolómat.

Mivel itt a péntek a szabadnap, nekem is "hétvégi" hangulatom lett: az amúgy sem gyors ritmus mára még lassabb és ráérősebb lett.
Korábban érkezett néhány e-mail, amit megválaszoltam és először arra gondoltam, hogy a Pentacolorban miért dolgoznak most hétvégén - nagyon ragadós ez a hangulat :-)

Délelőtt elmentem bevásárolni a közeli szupermarketbe (kakaó, kalács, ilyesmi) - bár az, hogy mentem, enyhe túlzás, inkább vittek, mert ezt a 200 métert nem tudom megtenni gyalog, annyira meleg van. Taxival mentem ... csak 240 forintnyi dirhamot fizettem, szégyelltem is magam, de hát ez van.

A gyümölcsöknél majdnem elcsábultam, hogy vegyek egy adag rambutant, de aztán mégsem - annyira büdös, hogy nem lehet kiszellőztetni a szagát és nem tudtam volna hol megenni, pedig nagyon finom.


Ez a másik nem tudom, hogy mi, de jól nézett ki, lehet, hogy legközelebb megkóstolom.


Amikor a pénztárhoz értem, ott mindjárt ketten is vártak, az egyik kipakolta a kosárból a cuccokat, míg a másik zacskózta a szalag végén, majd fogta a zacsikat, rámmosolygott, megkérdezte, hol parkolok (mondtam, hogy taxival megyek), odakísért a taxikhoz és bepakolta a csomagtartóba. Talán nem kell mondanom, hogy ez nekünk idegen - de nem utasíthatom vissza, nem vehetem el a munkáját. Ráadásul, mindezt olyan kedvesen teszik ...

Délután bementem a hobbiboltba, mert 4-kor kinyit péntekenként is. Mintadarabot csináltam, illetve készítettem pár képet itt is.
A bolt a "Marks and Spencer" Plazaban van, Abu Dhabi központi részében - az alacsonyabbik, amelyiknek ívelt oldala van.

forrás: panoramio.com






A kalligráfia fontos szerepet tölt be - ráadásul nagyon szép:

A bolt tulajdonosa, Shirine Saleh Bohsali, porcelánokat fest:


A mozaikokat bizonyára Maie Salah Mansour készítette, de ma megkérdezem. Maie Egyiptomból származik. Első pillanattól nagyon megszerettem, amikor két éve először találkoztunk.




Egy festett komód a boltból, nekem merész színekkel, de nagyon jól illik a környezetébe:



Ghea és Eam - két tündéri lány (a Fülöp-szigetekről), akik a boltban dolgoznak:


... na meg egy "selfie" :-)



elvalasztoblog photo elvalaszto780.jpg

2 megjegyzés:

Lea Mónika írta...

és megkóstoltad azóta azt a másik valamit? :D mert tényleg jól néz ki :D

re-kreatív írta...

nem Lea, még nem kóstoltam meg. Valamelyik nap megyek megint vásárolni abba az élelmiszerüzletbe, talán akkor ... :-)

Recommended Post Slide Out For Blogger